Vid oklarheter/frågor, kontakta TSOKs Klädkommitté (klader@tsok.se)
Ev. önskemål om justeringar/tillägg till ”TSOKs klädbank” i övrigt framförs till Klädkommittén eller till respektive sektions styrelse. Alla justeringar/tillägg måste godkännas av TSOKs Styrelse.
Vid oklarheter/frågor, kontakta TSOKs Klädkommitté (klader@tsok.se) Skriv ”Till Klädkommittén” i ”subject/ ämne”, så ärendet kommer rätt.
TSOKs logotyp och våra färger är vårt varumärke. Det är viktigt att visa upp och vårda. TSOKs Klädpolicy är framtagen för att stärka föreningskänslan och identiteten och bidra till tydlighet i hur vi representerar TSOK vad gäller användning av kläder i samband med tävlingar och andra evenemang där vi representerar klubben.
TSOKs klädpolicy är fastställd och gällande från 2019-02-13. Revideras vid behov.
Beställning av klubbkläder samordnas vid två tillfällen per år, vår och höst. Det kommer att framgå tydligt av hemsidan när och hur det är möjligt att göra beställningar. Vi håller i princip inget lager, så det är viktigt att se över behov av kläder, kolla i klädbanken och göra beställning vid de samordnade tillfällena. Finns det ett större behov av ett klädesplagg vid annat tillfälle, skall vi givetvis försöka ordna en separat beställning.