Välkommen till lagsidan för DU14 (F2011)!

Lag | M | P |
---|---|---|
|
9 | 18 |
|
9 | 14 |
|
9 | 12 |
|
9 | 12 |
|
9 | 12 |
|
9 | 10 |
|
9 | 6 |
|
9 | 4 |
|
9 | 2 |
|
9 | 0 |
Lathundar till basketfestivalen 2025
29 apr
Basketen växer 🏀, men vi kan inte ta emot fler just nu
28 apr
Open gym på fredagskvällar kl 20:00-22:00, från 25e april
17 apr
28 apr, 20:54 10 kommentarer
Hej,
Nu börjar det närma sig basketfestivalen! Inför basketfestivalen behöver olika uppgifter delegeras och tas ansvar för, delvis matchvärd, sekretariat, caféverksamhet osv. Mer information om det kommer. Det som behöver göras nu är registrering av truppen senast onsdag den 30e april.
Följande spelare är inbjudna och kallade till festivalen:
Julia
Adriana
Iris
Katerina
Janice
Dalila
Sigrid
Daania
Srna
Ella
Amira
Festivalen spelas under Kristi himmelsfärd vilket är 29e maj - 1 juni i år. För att säkra en gedigen trupp behöver vi därav nu bekräftelse från er föräldrar med spelare omfattade i truppen ovan, att bekräfta medverkan och deltagande - både av spelare och förälder för att ställa upp på diverse ansvarsområden/uppgifter.
Lämna gärna en kommentar, eller skicka sms/mejl om er medverkan. Behöver svar så snart som möjligt.
Tack!
/ Elif
19 jan, 22:29 0 kommentarer
Nu är det dags att kicka igång vårens säsong!
Träningarna har redan startat igång och matchsäsongen närmar sig med storm. Vårsäsongens matcher hittar ni nu i kalender/matcher och kallelser till varje match skickas ut några dagar innan varje match. Förra säsongen körde vi på en schemaläggning av roller osv., så vi kör på samma denna säsongen med.
Jag har uppdaterat excel-arket med sidor avsedda för sekretariat och inkluderat matchvärdskolumnen i den fliken, skjuts och café. Tvättfliken har jag hideat, för att jag vill testa att ge er matchställsansvaret. Alla spelare som är licenserade och matchklara, kommer få ta hem sina matchställ - och ansvara för att ta med dem till matcher, tvätta dem osv. Mer om detta kommer i veckan, olika riktlinjer gällande matchställen.
Eftersom det är mycket jobb och många uppgifter har jag skapat en enkel mall för er att fylla i. Länken till filen har ni här, med en kort beskrivning av diverse ansvarsområden. Varje beskrivning av ansvar hittar ni under den röda fliken/fotnoten per flik:
Länk till schema:
https://1drv.ms/x/c/
På söndag spelar vi vår första match, och tills dess vill jag att alla kolumner är ifyllda. Finns det tomma kolumner fram till fredag denna veckan, v.4 - kommer jag behöva fylla i namnen åt er, sedan får ni byta rollerna/tiderna mellan varandra. I första hand gäller detta föräldrar till licenserade spelare. Nya spelare/provtränare behöver inte fylla i schemat eller skriva upp sig, förrän vi kommit överens om eventuell licensering och medlemskap.
Föräldramöten kommer att planeras och bokas in. Jag kommer informera er om kommande 2 olika tillfällen när det närmar sig. Deltar inte minst 1 förälder på någon utav dessa tillfällen, får spelare inte träna eller spela match.
___________________________________________
It's time to kick off the spring season!
Practices have already started and the game season is approaching rapidly. You can now find the spring season games in the calendar/games section, and invitations to each game will be sent out a few days before each game. Last season we used a schedule for roles, etc., so we'll continue with the same this season.
I have updated the Excel sheet with pages intended for the secretariat and included the game host (matchvärd) column in that tab, along with transportation and café. I have hidden the laundry tab because I want to try giving you responsibility for the jerseys. All players who are licensed and ready to play will be allowed to take their kits home - and be responsible for bringing them to games, washing them, etc. More about this will come this week, with guidelines regarding the kits.
Since there is a lot of work and many tasks, I have created a simple template for you to fill in. You have the link to the file here, with a short description of various areas of responsibility. You can find each description of responsibility in the red cells/footnote per tab:
Link to schedule: https://1drv.ms/x/c/256b46d945755717/EdBNkDbY8ZtEkR0jyz1_-2YBIaPbunsnnt0Kj-2fgQh_DQ
We play our first game on Sunday, and by then I want all columns to be filled in. If there are empty columns until Friday this week, week 4 - I will have to fill in the names for you, then you can switch roles/times with each other. Primarily, this applies to parents of licensed players. New players/trial players do not need to fill in the schedule or sign up until we have agreed on any licensing and membership.
Parent meetings will be planned and booked. I will inform you of 2 different upcoming occasions when it gets closer. If at least 1 parent does not participate in any of these occasions, players will not be allowed to practice or play games.
// Coach Elif
11 dec 2024 0 kommentarer
Då det snart är dags för jullov har jag önskat träningstider för tjejerna även under mellandagarna. Tyvärr fick vi inte alla de tider som vi önskat, därav kommer vi ha träning följande dagar (kallelse skickas ut och träning finns i kalendern som vanligt):
- Måndag den 30:e december kl 18:15-19:30.
- Torssag den 9:e januari kl 18:30-19:45
Då det är skolstart därefter i januari kör vi träningar som vanligt måndagen efter (13/01).
11 dec 2024 6 kommentarer
Hej på er!
Nästa vecka på torsdag, den 19e december har jag planerat en julavslutning för laget!
Istället för träning har vi julavslutning i vårt kansli på Västanvindsgatan 12C (knappa 5 minuter från Lundbyhallen).
Tid: kl 18:00-20:00.
Plats: Lundby kansliet, Västanvindsgatan 12C. Ring mig på 073-436 90 28 när ni är utanför, då det ej finns porttelefon.
Aktiviteter:
Svara så fort ni kan, så jag kan planera i god tid!
30 sep 2024 1 kommentar
Hej på er!
Förra veckan hade vi ett föräldramöte med viktig information inför höstens säsong. Eftersom flertalet föräldrar inte kunde medverka, har Sidbela varit superhärlig och skrivit ett protokoll. Jag kommer mejla ut en kopia av protokollet till alla föräldrar ikväll.
En av punkterna var schemaläggning av diverse roller, jag har skapat ett excel-ark med sidor avsedda för sekretariat, matchvärd, tvätt av matchkläder och skjuts. Eftersom det är mycket jobb och många uppgifter har jag skapat en enkel mall för er att fylla i. Länken till filen har ni här, med en kort beskrivning av diverse ansvarsområden. Varje beskrivning av ansvar hittar ni under den röda fliken/fotnoten per flik:
Länk till schema:
https://1drv.ms/x/s!AhdXdUXZRmslbKJ6uDXdgfqO62M
På lördag spelar vi vår första match, och tills dess vill jag att alla kolumner är ifyllda. Finns det tomma kolumner fram till fredag denna veckan, v.40 - kommer jag tyvärr behöva fylla i namnen åt er, sedan får ni byta rollerna/tiderna mellan varandra. I första hand gäller detta föräldrar till licenserade spelare. Nya spelare/provtränare behöver inte fylla i schemat eller skriva upp sig, förrän vi kommit överens om eventuell licensering och medlemskap.
Jag kommer dessutom föra över matcherna i vår kalender ikväll, och alla som behöver gå sekretariatsutbildning, som ej gått tidigare, måste höra av sig till mig senast denna onsdagen så vi kan hitta en lösning. Det finns eventuellt tal om att det går att genomföra utbildningen digitalt!
Trevlig kväll!
Mån 5/5
18:00-20:30 |
Styrelsemöte
Västanvindsgatan 12C och Online |
Mån 5/5
18:15-19:30 |
Träning DU14
Lundbyskolans Sporthall |
Ons 7/5
18:15-19:45 |
Fysträning/skills & drills - DU14 & DU15
Lundbyskolans Sporthall |
Tor 8/5
18:30-19:45 |
Träning DU14
Lundbyskolans Sporthall |
Fre 9/5
20:00-22:00 |
Lundby Open Gym
Lundbyskolans sporthall |
Mån 12/5
18:15-19:30 |
Träning DU14
Lundbyskolans Sporthall |
Ons 14/5
18:15-19:45 |
Fysträning/skills & drills - DU14 & DU15
Lundbyskolans Sporthall |
Tor 15/5
18:30-19:45 |
Träning DU14
Lundbyskolans Sporthall |
Fre 16/5
20:00-22:00 |
Lundby Open Gym
Lundbyskolans sporthall |
Mån 19/5
18:15-19:30 |
Träning DU14
Lundbyskolans Sporthall |