Dela nyhet
Viktig information - Fördelning funktionärer FP7
16 jan, 22:08 14 kommentarer
Hej alla föräldrar med barn i FP7,
Trångsvikens IF anordnar ett antal tävlingar per år där föräldrar som inte är tränare arbetar som funktionärer av olika slag, du som förälder kommer att behöva hjälpa till och vi fördelar ut er på de tävlingar som anordnas.
Här kommer därför en lista på när ni kommer behövas som funktionärer vid våra tävlingar. Kan ni inte på det datum ni har fördelats på, sök upp och kontakta någon att byta med, kontaktuppgifter går oftast att hitta i Svenskalag-appen, under kontakter.
Ni som är satta som funktionärer på Hissmoforsspelen 25-26 januari, bekräfta gärna till mig (Emma Johansson 0706770684) att ni har sett att ni har fått en arbetsuppgift då.
De som är ledare i träningsgruppen kommer att följa barnen under tävlingsdagarna.
Hissmoforsspelen 25-26 januari
Café- Lördag - Albin Eriksson / Aron Eriksson
Café- Lördag - Harry Larsson
Café- Lördag - Inez Almqvist
Café- Lördag - Wilgot Roos / Nellie Roos
Café- Söndag - Eje Alpstål
Café- Söndag - Lisa Bond
Café- Söndag - Juli Blixt
Café- Söndag - Nova Hagström
Trangiaspelen 18 maj
Holger van der Maaten
Tilly Willhelmsson
Stina Kristensson
Lisa Forsberg
Astrid Brenje
Bianca Nilsson
Stina Bandelin
Grenjakt i juni, en vardagskväll, datum ej satt:
Stina Dahl Hallquist
Albin Eriksson / Aron Eriksson
Waplanspelen 23-24 augusti
Hedda Ortenmo
Stella Sjödin
Ruben Bragner
Pim Wännman
Nils Sannemo
Kali Kassling
Irma Hurtigh
Knut Garli
Grenjakt i augusti, en vardagskväll, datum ej satt:
Ivar Berg Bring
Wilgot Roos / Nellie Roos
Vårruset 10 juni
Förutom att hjälpa till som funktionär vid våra egna tävlingar så hjälper också Trångsvikens IF till att anordna Vårruset vilket är en stor inkomstkälla till föreningen, under den kvällen behöver vi föräldrarnas hjälp, 2025 går Vårruset av stapeln den 10e juni. Inför vårruset hjälps vi också åt att packa vinstpåsarna för de som springer, detta brukar ske på barnens träningstillfällen veckan innan tävlingen. Mer information om detta kommer.
Till sist;
Glöm inte att betala medlemsavgiften till Trångsvikens IF.
Nova saknar fortfarande sina powerboots sedan träningen v.2. Har någon tagit fel?
Kommentarer
Andreas Ortenmo 21 jan, 12:14
Hej! Var kan jag läsa vilka tider som gäller för de olika grenarna för 7- och 11-åringar? Saknar även tider och detaljer för funktionärsuppdragen.
Linn Häggström 21 jan, 12:27
Hej! Jag är mamma till Inez A. Vi har uppsatta på cafét på lördag. Vi har inte möjlighet att närvara då Inez pappa jobbar hela helgen och jag är därför själv med Inez och hennes lillasyster. Inez vill heller inte vara med och tävla under helgen. Har någon möjlighet att byta med oss? Jag har fått information om att tiderna gäller ca 09-16.
Mvh
Linn
Sofi Hagström 21 jan, 15:23
Vi är satta på söndag cafe men vi har samtidigt blivit satta på längdhopp i annan grupp som vi lyckats få barnvakt för att kunna sköta. Jag själv jobbar dessutom just den här helgen så vi räcker inte till. Någon som kan byta till senare evenemang?
Frida Ericson 21 jan, 17:40
Hej Andreas! Tidsschemat för tävlingarna brukar sättas i samband med att sista anmälningsdag varit. Det torde således publiceras Imorrn alt senast torsdag.
Frida Ericson 21 jan, 17:42
Hej Linn och Sofi! Det låter som tuffa ekvationer. Hoppas nån nappar på ett byte, vi kan ta upp det på torsdagens träning med. Kontakta Emma direkt annars så vi vet status.
Andreas Ortenmo 21 jan, 17:43
Toppen!
Karolin Garli 21 jan, 19:12
Hej Sofi, vi kan byta så att vi tar söndagspasset. Vi har Waplanspelen i augusti. (Knut Garlis mamma)
Sofi 21 jan, 19:38
Tack Karolin! Det blir toppen!
Malin Bragner 23 jan, 12:59
Hej alla, vi har fått Waplanspelen i augusti men är tyvärr bortresta då. Någon som har maj, juni eller grenjakt augusti som kan byta?
Tack på förhand!
Kamilla Brenje 23 jan, 13:50
Hej! Vi har trangia i maj och kan inte, vi byter gärna med er Malin. Mvh Kamilla, mamma till Astrid Brenje
Malin Bragner 23 jan, 16:04
Toppen Kamilla, tack för det. Vi byter gärna. 😊
Andreas Ortenmo 24 jan, 20:49
Vilken tid ska cafépersonalen vara på plats? Jag ersätter föräldrarna till Roos.
Reidar Roos 24 jan, 21:08
Såg att Emma hade skickat ut info om att alla funktionärer samlades 8:30 på söndag. Även dom som skulle iordningställa café
Reidar Roos 24 jan, 21:11
Ber om ursäkt Andreas, nu skrev jag fel.. Det var ju lördag det gällde för er. Då var samlingen kl 9:00 imorgon