Dela nyhet
35-årsjubileum - Sommarshow 4/5. Samling 8:45
21 apr, 21:21
.
Hej alla i Sceptres!
Nu äntligen kommer er nyhet med innehåll inför årets sommarshow, tillika 35-årsjubileum!!
Alla ni som ingår i Sceptres har specialuppdrag; speciella ledaruppdrag, vilket ni ju redan vet;-)!
Vi vill också att både ni och era föräldrar ska vara beredda på att ni ska vara i Boråshallen 8:45-14ca denna dag. Om ni kommer sent blir det en lagkamrat som får göra mer. Går ni för tidigt, blir det dina lagkamrater som får göra ditt jobb. Så, för allas trevnad och välmående - var en "riktig lagkamrat" och tänk Laget före jaget denna dag! (liksom alla dagar när man håller på med lagsport;-))
Hoppas att du som har ansvar för en grupp varje vecka, har full koll på infon som gäller den gruppen samt har läst upp informationen för deltagarna i gruppen under träningstid, så att de vet till 100% vad som gäller. Be även att de går in och svarar på kallelsen! Påminn gärna de som ännu ej har svarat;-)
Direkt när ni kommer kl. 8:45 måste ni starta med att lägga mattorna inne i A-hallen. Sedan ska ni värma upp och köra igenom så att ni är klara för att ta hand om era respektive grupper fr.o.m. 09:20. Se samlingstider för era resp. grupper i bilden ovan. Vi har ett extremt tight minutschema, så det finns ingen plats för för sen ankomst eller "spilltid"!
------------------------------------------------------------------------------
Alla deltagare i Sceptres har speciella ledaruppdrag denna dag!!! Det betyder att alla är kvar på tränarmötet efter uppvisningens slut!
Några har ”specialuppdrag” och andra är insatta som extra tränare/ledare på vissa grupper. Se nedan.
Ledare assisterar Ulrika med kläder (ut & in) för sina resp. grupper.
Ingen lämnar hallen innan allt är färdigt! Alla i Sceptres är med på tränarmötet efter uppvisningens slut.
Lovisa+Ena (C1) & Lana+Enya (C2)
Guida & hålla koll på tiden för grupperna i uppvärmningshallarna (C1, C2) och ner till fotografering i foajén eller förträning i A-hallen. Viktigt att ni inte byter med varandra utan håller dessa par i respektive hall! Kom ihåg att ni också ska äta en fralla vid lämplig tidpunkt.
Thilda & Linnea
Stationerade vid fotograferingen och ger där alla tränare var sin dubbelfralla som ska ätas under förmiddagen, vid passande tid ”mellan varven”. Det är viktigt att alla tränare får i sig denna macka för att orka hela uppvisningen! (Ni har ngr mackor med er och resterande får ni av Elin S)
Erza & Filippa
Stationerade hos ’mamma-Hanna’ vid fotograferingen. Är s.k. ”springare” som kan behöva hämta deltagare och/eller grupper till fotografering samt ev. hjälpa deltagare med andra saker.
Ansvar för sina vanliga grupper:
Agnesa, Leen D3
Allis, Elven, Meia /+Natalia/ gymnastik onsdag
Aurela, /+Leona/ (Elsa) Tiaras
Elin J, Elsa, Hannah Jewels, Pearls
Elin S, Sanna (Hannah) Princess
Lilja (Hannah, Leen) Lady M
Lilja, Leen Coronation
Tränarmöte!
Alla som har tränaruppdrag måste stanna och vara med på en samling efter allt är klart. Ingen lämnar Boråshallen förrän vi haft vårt korta tränarmöte i C3.
Vi räknar med att vara klara ca en timma efter det att uppvisningen är slut.
Tillsammans tar vi ansvar & tillsammans lyckas vi!
Nu kör vi hårt och slkapar bästa förutsättningar för att göra vårt 35-årsjubileum till en oförglömlig tillställning!
TACK på förhand!!!