Dela nyhet
Arenavärd & Cafeteria Ferrum v 7 SAIK P2011
4 feb, 20:45 0 kommentarer
SAIK INNEBANDY ARENAVÄRD och CAFÉBEMANNING P2011 |
|||
|
|||
Vecka |
Datum |
Arenavärd/Antal |
Tid |
Namn |
7 |
Fred 14 feb |
1 st 18 år |
17:00-20:00
|
Josefin Harnesk |
|
Lörd 15 feb |
1 st 18 år |
10:00-13:30 |
Maria Westlin
|
|
|
1 st 18 år |
13:30-17:00 |
Tobias Rinnström |
|
|
1 st 18 år |
17:00-20:00 |
Johanna Kemi |
|
|
|
|
|
8 |
Mån 17 feb |
1 st 18 år |
17:00-21:00 |
Ulrika Åslund |
|
Tis 18 feb |
1 st 18 år |
17:00-21:00 |
Therese Hedman
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vecka |
Datum |
Cafeteria/Antal |
Tid |
|
7 |
Lörd 15 feb
|
2 st 16 år
|
09:00-12:30
|
Linda Söderkrantz,Johanna Berggren |
|
|
2 st 16 år
|
12:30-16:00
|
Amanda Devid, Ted Anborg |
|
|
2 st 16 år |
16:00-19:00 |
Karin Wanhatalo, Mattias Pantzar |
|
|
|
|
|
8 |
*Mån 17 feb |
2 st 16 år |
17:15-21:15 |
Jessik Jonsson, Tomas Franke |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Jasmatch Kl.19:00 |
Bemanning och ansvar
Bemanningen av dessa aktiviteter kommer att fördelas mellan ungdomslagen och våra seniorlag, precis som tidigare. Varje spelare eller vårdnadshavare kommer att ha två pass per säsong, fördelat på höst och vår. Intäkterna från denna verksamhet är mycket viktiga för att vi ska kunna bedriva vår verksamhet, och era insatser är därför ovärderliga. Kansliet kommer att skicka ut information om vilka veckor, dagar och tider ert lag förväntas bemanna.
Bötesavgift vid utebliven bemanning
En bötesavgift utgår vid utebliven bemanning enligt avtalet med Arenabolaget. Föreningen kan inte stå för denna avgift, utan den betalas av laget eller personen som uteblivit. Vi riskerar också att förlora dessa uppdrag om bemanningen uteblir.
Ferrum Kafeteria
Vi har i uppdrag att bemanna Kafeterian 17:00-20:30 måndag-torsdag, fredagar öppet vid matcher och evenemang samt 10:00-18:00 under helger.
Arbetsuppgifter
- 1 person över 18 år bemannar kafeterian (har personen vana av arbete i kafeterian kan det vara en person som är minst 16 år).
- Instruktioner kommer att finnas tillgängliga i kafeterian.
- Kafeterian kommer vara kontantfri med ett enkelt kassasystem
- Vid herr- och dammatcher bemannas kafeterian med 2 personer
- Vid större evenemang kommer att kafeterian bemannas med 2-3 personer
Arenavärd
Vi har i uppdrag att vara Arena Värd 17:00-21:00 måndag-torsdag, fredagar 17:00-20:00 samt 10:00-20:00 under helger.
Arenavärden tar hand om servicen inne i arean, tillsammans med vaktmästaren som hela tiden är stationerad inne i Ferrum. Arenavärden tas emot av vaktmästre inför varje pass för att få instruktioner om aktuella arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter:
- Bära väst med text Arena värd
- Ta till sig information om vad som händer på anläggningen samt kunna förmedla detta till anläggningens besökare/nyttjare
- Rondera i Ferrum Arena samt A-hallen
- Ställa tillbaka utrustning som står på fel plats
- Uppmana personer som stör att lämna lokalerna, eller om det inte kan lösas, rapportera vidare till vaktmästare/vaktbolag eller polis.
- Grovstäda använda utrymmen såsom läktare, omklädningsrum, gångar, entréer toaletter samt idrottshallar (ej SGA:s gymnastikhall).
- Tömma papperskorgar och slänga på anvisad plats.
Som vanligt byter ni ert pass med annan förälder om tid ej passar. Vill ni köpa loss ert pass hör av er till Linda Söderkrantz på mail linda.soderkrantz@lm.se Lycka till & Tack för att ni ställer upp.
//Föräldraråd & Ledare genom Linda
Kommentarer