Pojkar Röd Division 2 (2010) (Gävleborg) 24/25
Lag | M | P |
---|---|---|
1. FBC Nordic/Sundsvalls IBF | 7 | 21 |
2. Hofors IBK P09-10 | 7 | 16 |
3. Gävle GIK P Röd Div 2 | 6 | 13 |
4. Skutskärs IBK 10 | 8 | 11 |
5. Strömsbro IF P10 | 7 | 9 |
6. Sandvikens AIK P2011 | 7 | 6 |
7. Söderhamns IBF Pojkar 2010 | 7 | 6 |
8. Storviks IF Röd Div2 | 7 | 5 |
9. Valbo AIF P10 | 6 | 3 |
10. IK Huge P11 | 0 | 0 |
Nyheter från föreningen
INVIGNING FERRUM ARENA lördag 14/9
11 sep
Vi tackar vår föreningsutvecklare
3 jul
Ny samarbetspartner
29 apr
Musikhjälpen 2023
8 dec 2023
Öppet Hus NIU - Anmälan öppen
12 okt 2023
Vi hälsar Mia välkommen som föreningsutvecklare!
2 jun 2023
En viktig samling mot våldet
1 nov 2022
Öppet Hus NIU
21 okt 2022
Klädprovardag klubbkläder 25 oktober
20 okt 2022
SAIK innebandy välkomnar....
9 maj 2022
I gästboken
Påminner om att det är bra om grabbarna...
Johan Jäderkvist - 29 aug
Inställd träning
27 nov, 17:54 0 kommentarer
Träningen idag blir inställd.
Istället tittar alla som kan å vill på A-lagets hemmamatch mot Kais-Mora som börjar 19:00.
Hälsningar ledarna
Information om Sekretariat DM nu till helgen
26 nov, 17:42 0 kommentarer
Hej,
Nu till helgen spelar våra killar DM på hemmaplan Ferrum Arena.
Det finns ingen arrangör för DM så det betyder att varje lag ansvarar för att bemanna sekretariat då de är hemmalag.
Då vi som normalt sitter i sekretariatet drar ett ganska stort lass med många pass så har jag fördelat ut DM på er andra.
Jag har valt er som inte har haft något bollkastningspass samt er som hade turen att slippa undan cafeteria/husvärdspass på Ferrum.
Som vanligt när det gäller bemanning så ansvarar ni själva för att byta pass med annan förälder om ni får förhinder.
Det som gäller är att ni kommer till samlingen enligt nedan.
Lördag 30 november SAIK-Hofors P09/10
Ferrum Hall 3
Samling 08.30
Matchstart 09:30
Sekretariat Casper Harnesk, Arvid Franke, Liam Devid
Lördag 30 november SAIK-Valbo P10
Ferrrum Hall 3
Samling 13:10
Matchstart 14.10
Sekretariat William Anborg, Therese Hedman, Alexander Westlin
Stort tack & Lycka till.
//Linda genom Föräldraråd & Ledare
Bussinformation Bortamatch Söderhamn
13 nov, 20:08 0 kommentarer
Bussinformation matchen i Söderhamn 17/11
Information till er föräldrar/syskon/medresenärer som vill åka med i bussen till och från Söderhamn nu på söndag 17/11. Vi har bokat en buss med 48 platser varav lag/ledare upptar 20 platser.
Först till kvarn för 100 kr/person som vill åka med i bussen.
Skriv i inlägget på FACEBOOK namn på er som vill åka med. När ni fått tumme upp från mig så swischa 100 kr/person till lagkassan på
070-4675520 märkt BUSS.
Praktisk info:
Avfärd:
Framkörd 2024-11-17 12:20, startid körning 12:30
Antal bussar 1 Antal personer 48
Från Ferrum Arena, Sandviken
Till Idrottshallen, Norrtullsgatan 19 Söderhamn (match kl. 15,00) Körningen slutar 14:00
Hemfärd:
Framkörd 2024-11-17 17:05, starttid körning 17:15
Antal bussar 1 Antal personer 48
Från Idrottshallen, Norrtullsgatan 19 Söderhamn Via matstopp på McDonalds, Söderhamn (ca 45 min)
Till Ferrum Arena, Sandviken
Körningen slutar 19:30
Väl Mött! // Föräldraråd & Ledare
Bemanning hemmatcher säsongen 24/25
11 nov, 19:12 0 kommentarer
Hej,
Ni har precis fått ett mail om bemanning.
Dokumentet hittar ni även under dokument bemanningsinfo.
Ni måste logga in på nytt för att se dokument.
Ha en fin kväll.
//Linda genom Föräldraråd & Ledare
Bemanning Ferrum Cafeteria samt husvärd Ferrum Arena Hösten 2024
29 okt, 13:17 0 kommentarer
SAIK INNEBANDY ARENAVÄRD och CAFÉBEMANNING P2011 |
|||
Spelarantal: 15 st |
|||
Vecka |
Datum |
Arenavärd/Antal |
Tid |
Namn |
45 |
Sönd 10 nov |
1 st 18 år |
10.00-13.30
|
Mattias Pantzar
|
|
Sönd 10 nov |
1 st 18 år |
13.30-17.00
|
Johanna Kemi
|
|
Sönd 10 nov |
1 st 18 år |
17.00-20.00
|
Karin Wanhatalo
|
|
|
|
|
|
46 |
tor 14 nov
|
1 st 18 år |
17.00-21.00
|
Linda Södekrantz
|
|
fre 15 nov
|
1 st 18 år |
17.00-20.00
|
Andreas Magnusson
|
|
|
|
|
|
|
lör 16 nov*
|
1 st 18 år |
10.00-13.30
|
Ted Anborg |
|
lör 16 nov*
|
1 st 18 år |
13.30-17.00
|
Jessika Jonsson |
|
lör 16 nov
|
1 st 18 år |
17.00-20.00
|
Tomas Franke |
|
|
|
|
|
Vecka |
Datum |
Cafeteria/Antal |
Tid |
Namn |
45 |
sön 10 nov
|
1 st 16 år
|
10.00-13.30
|
Josefin Harnesk
|
|
sön 10 nov
|
1 st 16 år
|
13.30-18.00
|
Ulrika Åslund
|
|
|
|
|
|
46 |
tor 14 nov
|
1 st 16 år
|
17.00-21.00
|
Tobias Rinnström
|
|
lör 16 nov*
|
2 st 16 år
|
10.00-13.30
|
Amanda Devid, Johanna Berggren
|
|
lör 16 nov*
|
2 st 16 år
|
13.30-18.00
|
Maria Westlin, Therese Hedman
|
*Brottartävling |
Bemanning och ansvar
Bemanningen av dessa aktiviteter kommer att fördelas mellan ungdomslagen och våra seniorlag, precis som tidigare. Varje spelare eller vårdnadshavare kommer att ha två pass per säsong, fördelat på höst och vår. Intäkterna från denna verksamhet är mycket viktiga för att vi ska kunna bedriva vår verksamhet, och era insatser är därför ovärderliga. Kansliet kommer att skicka ut information om vilka veckor, dagar och tider ert lag förväntas bemanna.
Bötesavgift vid utebliven bemanning
En bötesavgift utgår vid utebliven bemanning enligt avtalet med Arenabolaget. Föreningen kan inte stå för denna avgift, utan den betalas av laget eller personen som uteblivit. Vi riskerar också att förlora dessa uppdrag om bemanningen uteblir.
Ferrum Kafeteria
Vi har i uppdrag att bemanna Kafeterian 17:00-20:30 måndag-torsdag, fredagar öppet vid matcher och evenemang samt 10:00-18:00 under helger.
Arbetsuppgifter
- 1 person över 18 år bemannar kafeterian (har personen vana av arbete i kafeterian kan det vara en person som är minst 16 år).
- Instruktioner kommer att finnas tillgängliga i kafeterian.
- Kafeterian kommer vara kontantfri med ett enkelt kassasystem
- Vid herr- och dammatcher bemannas kafeterian med 2 personer
- Vid större evenemang kommer att kafeterian bemannas med 2-3 personer
Arenavärd
Vi har i uppdrag att vara Arena Värd 17:00-21:00 måndag-torsdag, fredagar 17:00-20:00 samt 10:00-20:00 under helger.
Arenavärden tar hand om servicen inne i arean, tillsammans med vaktmästaren som hela tiden är stationerad inne i Ferrum. Arenavärden tas emot av vaktmästare inför varje pass för att få instruktioner om aktuella arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter:
- Bära väst med text Arena värd
- Ta till sig information om vad som händer på anläggningen samt kunna förmedla detta till anläggningens besökare/nyttjare
- Rondera i Ferrum Arena samt A-hallen
- Ställa tillbaka utrustning som står på fel plats
- Uppmana personer som stör att lämna lokalerna, eller om det inte kan lösas, rapportera vidare till vaktmästare/vaktbolag eller polis.
- Grovstäda använda utrymmen såsom läktare, omklädningsrum, gångar, entréer toaletter samt idrottshallar (ej SGA:s gymnastikhall).
- Tömma papperskorgar och slänga på anvisad plats.
Om ni inte kan bemanna ert pass är det på eget ansvar att byta med annan förälder.
Möjlighet att köpa bort sitt pass kan finnas, vill ni nyttja denna möjlighet kontakta Linda Söderkrantz i Föräldrarådet.
//Linda genom Föräldraråd & Ledare
Fler nyheter
Kommande aktiviteter
Sön 22/12
11:00-13:00 |
Match mot Valbo AIF P10
Ferrum Arena |
Tor 2/1
18:00-19:30 |
Träning
Ferrum IH 3 |
Mån 6/1
18:30-19:30 |
Träning
Ferrum IH2 |
Ons 8/1
18:30-20:00 |
Träning
Ferrum IH 3 |
Tor 9/1
18:00-19:30 |
Träning
Ferrum IH 3 |
Sön 12/1
15:00-17:00 |
Match mot Strömsbro IF P10
Testebo Arena |
Mån 13/1
18:30-19:30 |
Träning
Ferrum IH2 |
Ons 15/1
18:30-20:00 |
Träning
Ferrum IH 3 |
Tor 16/1
18:00-19:30 |
Träning
Ferrum IH 3 |
Sön 19/1
14:00-16:00 |
Match mot Skutskärs IBK 10
Ferrum IH2 |