Dela nyhet
Information från föräldramötet - VIKTIG INFO!
17 mar, 11:09 0 kommentarer
Hej på er,
På föräldramötet i förra veckan gick vi igenom året: hur det kommer se ut med träningar, vilka roller vi behöver besätta och vad vi som vuxna kan tänka på. Vi alla gör vårt bästa så kommer tjejerna få en bra fotbollssäsong. Viktigt att alla tar del av infon nedan.
Info om träningar
Vinterträning fram till v 15 med träning 16.30-17:45. Samling 16.20.
V 16 börjar vi med ordinarie träning och preliminärt är det dessa träningstider:
- Måndagar kl. 16.30-17.45
- Torsdagar kl. 16.30-17.45
VÄNLIGEN SVARA PÅ KALLELSER SÅ SNART NI KAN FÖR VÅR PLANERINGS SKULL! (I kallelsen skriver man också om man tror att man kan komma att bli lite sen).
Viktigt att hämta barnen i tid! UCS är stort och det är mycket folk i rörelse, samt att en del barn börjat få cykla hem själva, så vi kan inte garantera att vi ser om ert barn blir själv. Meddela oss ledare eller annan förälder ifall det händer något oväntat.
Info om rollbesättning
Lagledare: Ida och Nicolas
Huvudtränare: Petra
Ledare: Henrik, Sara, Nicolas, Petra, Ida, David,Kim , Frida, Annika/Mackan, Johan, Pernilla, Åsa, Linda
Kassör: Elin T
Material: VAKANT!
Arrangemang: Susanne G
Kiosk: Emelie
Marknad: Åsa
Anläggning: VAKANT!
Som materialare: fixar man med matchtröjor (redan gjort 2025) samt går på eventuella arbetsmöten på klubben ca 2-3 ggr per år. Inventering 1 gång per år.
Som anläggningsgrupp: Har några möten per år. Får förfrågan om lite småfix på klubben, exempel på förfrågningar är sätta upp en skylt, fixa ett handtag på ett fönster. Gruppen är aktiv i Whatsup så ska inte behöva vara en betungande uppgift och man tar på sig det fix man kan och hinner mer. Varje lag har representanter i gruppen så det kanske blir att man fixar ett par småuppgifter per år. Var gärna fler!
Svara gällande vakanserna för materialare och anläggning senast lördag 22/3. Vi som lagledare kommer annars att lotta ut ansvarsområdena.
Cupen i Örebro
Betalningslänkar har skickats ut. Mer information kommer närmare.
Det finns möjlighet för fler föräldrar att följa med om ert barn önskar nattsällskap. Maila: idaskagerdal@hotmail.com så skickar jag in en gemensam anmälningslista (vi behöver anmäla samtliga till arrangör bl.a. på grund av brandsäkerheten).
Framtida cuper
Föräldrar tog upp att vi ledare inte ska behöva betala ledaravgiften till framtida cuper ur egen ficka. Så likt flera andra lag i Hjulsbro kommer ledaravgifterna att splittas på varje spelares avgift. Cupen i Örebro kommer inte att beröras av detta.
Beting och sponsring
För att bygga en liten lagkassa så kommer vi i år att sälja för betingen 350 kr (utöver klubbens Bingolotter). Det kommer gå att köpa sig fri. Åsa kommer ta fram ett försäljningsförslag.
Vi ses på fotbollsplanen!
Kommentarer