Evenemangsansvar 2025
Nu finns Evenemangsansvar 2025 upplagt på hemsidan.
Titta i flikarna per stort evenemang för att se hur många som behövs och när. För de äldre lagen räknas spelare som 1 och för de yngre lagen är det föräldrar vi behöver och barnen är välkomna för att stötta och lära sig. Det behöver alltid finnas minst en vuxen med på varje pass.
Notera att det kan komma ändringar, men den är en bra grund för planering av årets åtagande per lag.
- Vi kör den årliga städdagen 12 april, samt nedstängning 11 oktober för några lag. Detaljerat schema kommer separat. Om ni vet att ni inte är tillgängliga 12 april p g a t ex cup, meddela så fort som möjligt.
- När det gäller lagens kioskveckor på Torsbovallen kör vi vidare på samma upplägg som tidigare. Vid A-lagsmatcher för Dam och/eller Herr bemannar ansvarigt lag med fyra vuxna som sköter kiosken och entrén, samt 6 spelare som sköter bollservice. OBS! Några veckor är det hemmamatch för både Dam och Herr. Övriga matchdagar förenklar vi genom att ansvarigt lag öppnar kiosken en timme före första match, gör iordning för självservering och stänger sedan efter sista match. Alla hemmamatcher syns också på Klubbsidan när serierna är satta.
- Vi planerar för Klassbollen 24 maj.
- Vi planerar för Fallens Dagar 18-20 juli.
- Vi sköter hamburgeriet åt Backstage i Folkets Park, Ronny & Ragge 2 augusti.
- Vi planerar för sammandrag på Torsbovallen för flickor och pojkar 8/9 år. Datum beslutas senare av TVG-alliansen, men vi har önskat 30/8 för P2016 och 20/9 för F2016, F2017 och P2017.
- Vi planerar för BoIS-dagen lördag 30 augusti. OBS! Planera inte in bortamatcher denna dag.
- Vi planerar för Mellandagscupen 27-29/12. Även i år räknar vi med att det blir en damklass dag 1, en herrklass dag 2, samt en finaldag.
Notera att tiderna per pass kan komma att justeras för våra evenemang, när vi vet mer om t ex programmet på Fallens Dagar.
Lägg in era evenemang i kalendern och säkra bemanning så tidigt som möjligt. Det är helt nödvändigt för att vår verksamhet ska fungera och underlättar planeringen för Styrelse, kansli och övriga föreningsfunktionärer.
Tack för allt ert fantastiska stöd i att samlas kring våra evenemang för att bygga klubbkänsla och en stabil ekonomi. :)