Dela nyhet
Vi ska arrangera tre sammandrag i Kärnahallen - info om er arbetsinsats
27 okt, 08:03 1 kommentar
Hej!
En del i att ligga under Libk:s paraply är att anordna sammandrag för den egna serien. Vårt lag ansvarar för att anordna tre sammandrag i Kärnahallen under hösten; 10 nov, 7 dec och 14 dec. (7 dec inte inlagt i svenska lag än pga diverse krångel, men kommer in snart).
Det behövs två familjer som ansvarar för att sy ihop det praktiska per sammandrag. För det första sammandraget är redan Wilmer Hammar och Melker Hammarlunds föräldrar igång på ett offensivt sätt så vi låter dem bana väg för övriga 🤓. Under sammandraget är det föräldrar vars barn spelar som arbetar i kiosk och sekretariat. När man svarar på kallelsen behöver man alltså tänka att en vuxen också kan delta under del av av sammandraget. Ledare behöver inte ta kiosk- och sekpass (om de inte får feeling och hamnar där ändå..).
Jag delar ut ansvar per sammandrag enligt nedan. Om de inte funkar tar ni själva kontakt med en annan familj som tar ansvaret i ert ställe. Kontaktuppgifter finns här. Meddela Frida 0703051140 om det sker någon ändring. För de som inte får något ansvar nu kommer det att jämna ut sig i längden; vi har ju tex Floorball game att arbeta på under våren.
10 nov: Wilmer Hammar och Melker Hammarlund
7 dec: Nils Goding och Elvis Eklöf
14: William Fredriksson och Vincent Åberg
Här fins en instruktion för att arrangera sammandrag: https://www.svenskalag.se/sida/17034/matchrutiner-bla-niva . Kontaktuppgift domareKontaktuppgift domareDen ligger i Svenska Lag. Om man har problem med åtkomst till den kan helene.tedensjo@linkopinginnebandy.se bistå.
Domarschema för hösten och kontaktuppgifter till domarna finns här.
Info kring det första sammandraget som äger rum redan 10 november finns i kallelsen till sammandraget (som kommer under dagen).
/Frida; Marcus, Dennis, Pontus, Mattias, Daniel
Kommentarer
Henrik Hammarlund 6 nov, 20:04
Hej
Här kommer lite information inför sammandraget nu på söndag den 10/11. Det gäller bara de som är kallade till sammandraget så ni andra kan bortse från den här informationen.
Som nämnt tidigare har vi delat dagen i två arbetspass och jag har nu fördelat ut uppgifterna på de som har anmält sig.
08:30 - 11:30
Kiosk: Nils G, Melker H
Sekretariat: Jacob K, Vincent Å
11:30 - 14:30
Kiosk: Wilmer H, Måns B
Sekretariat: Elvis E, Vakant
Ett pass är fortfarande vakant, men jag tror vi löser det på plats. Melker H och Wilmer H:s föräldrar turas om att vara hallvärd (och lite alltiallo).
Henning Hammar och Henrik Hammmarlund