Dela nyhet
Cafeteriabemanning 2024
3 apr, 12:28 0 kommentarer
Hej nu har schemat kommit för vår bemanning av vårens helg av cafeterian i föreningshuset.
Nedan ser ni schemat. Om det är så att ni inte kan bemanna er tid är det ni som har ansvaret att byta med någon annan förälder eller ta in någon annan som kan stå er tid. Ålderskrav är att personen som bemannar tiden är över 15 år. (Kansliet har tyvärr ingen ungdomspool)
Minst en förälder bör alltid finnas på plats. Bemanningen kommer komma ut som en kallelse. Tacka ja så fort ni kan för att bekräfta att ni tagit emot informationen. Om ni byter skriv med vem/namn på den som ska komma i ert ställe i kommentaren när ni klickar ja. Detta då jag ska skicka in vårt schema till kansliet senast en och en halv vecka innan.
Det är även ni som är ansvariga för att hämta och lämna tillbaka passagebricka(nyckel). Passagebricka till kafeterian måste hämtas på kansliet i förtid, kansliet har följande öppettider (länk). Det finns tre (3) brickor (en för fredag, lördag och söndag) Ledare i lagen har inte access till köket via sina egna brickor. Dessa brickor ska även tillbaka skyndsamt till kansliet.
I kafeteriauppgifterna ingår bl.a. att brygga kaffe, baka ”bake-off” bullar, fixa toast/panini, värma korv, lägga upp kaffebröd, hålla rent och snyggt, redovisa kassa, städa efter stängning m.m. Specifika instruktioner finns i en pärm i köket.
Fre 17 maj 16:30-20:30 |
||
16:30-18:30 |
Julia F & Elise |
öppning |
18:30-20:30 |
Alicia & Nelli |
stängning |
Lör 18 maj 12:00-16:30 |
||
12.00-14:15 |
Doris & Lisa |
öppning |
14.15-16:30 |
Idun & Viola |
stängning |
Sön 19 maj 15:00-18:30 |
||
15:00-16:45 |
Isabel & Stella |
|
16:45-19:15 |
Ellinor & Thea |
stängning |
Övrig bemanning till Paradisloppet och Skärgårdscupen kommer senare när vi fått scheman.
Vi har föräldramöte de 16/4 så är det någon fundering kan vi ta den då eller så om ni har några specifika frågor som gäller Cafét så kan ni kontakta kansliet.
Peter Hartzell
Ha en fin dag
/Hanna
Kommentarer