Dela nyhet
Info om höstens funktionärsjobb
18 sep, 22:44 0 kommentarer
Hej alla funktionärer/föräldrar!
Först och främst vill vi i admingruppen presentera oss:
Anna Fermvik Neander, mamma till Oscar N
Anna Molker, mamma till Axel
Jenny Andhill, mamma till Max
Karin Johansson, mamma till Herman
Nathalie Strauss, mamma till Felix
Det är vi som kommer att ordna med alla funktionärssysslor under säsongen, dvs EMP, sekretariat, matchvärd och kioskverksamhet. Detta är sådant vi behöver hjälpas åt att bemanna för att killarna ska kunna spela sina matcher 😊
Nedan följer de datum då vi kommer att ha heldags värdskap i en hall. Det innebär att vi bemannar både EMP/sekretariat, matchvärd och kiosken. Utöver dessa datum tillkommer ett antal tillfällen då vi ansvarar för EMP/Sek och matchvärd under enstaka matcher. Mer info och kallelser kommer längre fram. Ser ni redan nu att det är något datum ni absolut inte kan, får ni gärna meddela Anna Molker.
Söndag 6/10 - Qvisthallen
Söndag 10/11 - Partille Arena (ej kiosk)
Söndag 1/12 - Partillebohallen
Söndag 15/12 - Partillebohallen
Vi har en separat Whatsup för Funktionärsfrågor, anslut till den om ni ännu ej är med: https://chat.whatsapp.com/ErThqj9ofps5fdGgI7GIzH
Slutligen vill vi påminna om att anmäla er till EMP-utbildning den 23/9. Vi måste ha fler utbildade inom detta (man får inlogg till systemet efter genomförd utbildning). Våra killar är så pass stora nu att det krävs EMP i sekretariatet för att de ska kunna genomföra sina matcher. Se tidigare nyhet för länk till anmälan.
Hör av er till någon av oss om ni har några frågor!
/Anna, Anna, Jenny, Karin och Nathalie
Kommentarer