Dela nyhet
Mer cup info
11 sep, 12:16 1 kommentar
Vi är nu betalda och registrerade på Kick-On cupen 5-5/10 med två lag, totalt 27 spelare, alla födda 2012.
Preliminärt kör vi samma lagindelning som på Dalecarlia cup men några justeringar kan det bli. Vi kommer alla att bo tillsammans o försöka umgås så mkt det går oavsett vilket lag man hamnat i. Därför försöker vi att dela lagen utifrån fotboll/positioner o inte utifrån vem man är bäst kompis med. Spelschema ska offentliggöras snart och då ska vi skicka ut all info man behöver inför cupen.
Eftersom så många 2012or kan följa blir dom 2011or som anmält intresse reserver (som kallas in utifall någon av de anmälda inte kan medverka).
OBS, är det någon som inte kan följa så säg till i tid så att någon av 2011orna får chansen att följa.
Avfärd blir som tidigare meddelat fredag 4/10. Alla anmälda har plats i dom bilar som finns och för er som inte vet exakt vilken bil kommer det ett förslag senare. Det är bra att många redan ordnat detta och för övriga så är det inget ni behöver jaga efter utan vi kan fylla på där det finns platser och skicka ut ett förslag.
Det är ca 65mil att åka så vårt förslag är att alla som inte har egen skjuts lägger 325kr till föraren. Det ger 20kr/mil om man räknar på 4spelare per bil.
Kommentarer
Nadia Cronlöf 11 sep, 14:19
Underbart! 😀 självklart ska färdmedelspeng ges! Hampus är sååå taggad!