Värdlag
Sön 28 jan, 13:30-17:00
A-hallen
Samling: 13:25, Stora entrén på RosvallaHerrarna möter Mantorp kl 15:00 i A-hallen och F12 är värdlag!
Tjejerna springer in med herrarna, sen är de hejaklack och är med och tittar på matchen och umgås som lag. (Separat kallelse för tjejerna)
Till arbetspasset behövs 8 (men helst 10) vuxna för att fixa entrén, kiosken, hallen och säkerhet/matchvärd.
Vid herrarnas matcher i A-hallen är evenemanget lite mer omfattande och kräver lite större engagemang från oss föräldrar.
Kiosken kan vi sedan tidigare (2-3 personer)
I hallen ska banderoller sättas upp och sekretariatbord, speakerbås och avbytarbänkar ställas fram (3 personer).
Golv ska torkas under matchen.
Efter matchen ska vi städa läktarna, plocka ner banderoller och ställa tillbaka bord/bänkar (tjejerna + flera föräldrar för att det ska gå fort).
I entrén ställer vi i ordning bord och swishlappar (2 personer).
OBS! Det behövs en säkerhetsansvarig (typ matchvärd 2.0 med lite extra ansvar för info till övriga föräldrar samt tända/släcka vid inspringet).
Här vore det ju toppen om det finns en rutinerad handbollsförälder som har varit med förr, eller åtminstone har ett hum om hur detta går till. Om vi kan få en rutinerad förälder och en nybörjare som går bredvid - då lär vi oss för framtida evenemang! (1-2 personer)
Lathundar finns och info får vi från övergripande matchansvarig (någon i styrelsen).
Vi lär oss tillsammans och hjälps åt!
Tjejerna springer in med herrarna, sen är de hejaklack och är med och tittar på matchen och umgås som lag. (Separat kallelse för tjejerna)
Till arbetspasset behövs 8 (men helst 10) vuxna för att fixa entrén, kiosken, hallen och säkerhet/matchvärd.
Vid herrarnas matcher i A-hallen är evenemanget lite mer omfattande och kräver lite större engagemang från oss föräldrar.
Kiosken kan vi sedan tidigare (2-3 personer)
I hallen ska banderoller sättas upp och sekretariatbord, speakerbås och avbytarbänkar ställas fram (3 personer).
Golv ska torkas under matchen.
Efter matchen ska vi städa läktarna, plocka ner banderoller och ställa tillbaka bord/bänkar (tjejerna + flera föräldrar för att det ska gå fort).
I entrén ställer vi i ordning bord och swishlappar (2 personer).
OBS! Det behövs en säkerhetsansvarig (typ matchvärd 2.0 med lite extra ansvar för info till övriga föräldrar samt tända/släcka vid inspringet).
Här vore det ju toppen om det finns en rutinerad handbollsförälder som har varit med förr, eller åtminstone har ett hum om hur detta går till. Om vi kan få en rutinerad förälder och en nybörjare som går bredvid - då lär vi oss för framtida evenemang! (1-2 personer)
Lathundar finns och info får vi från övergripande matchansvarig (någon i styrelsen).
Vi lär oss tillsammans och hjälps åt!
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 37 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här