Dela nyhet
Information från arrangörsgruppen
17 sep, 09:50 0 kommentarer
Information från Arrangörsgruppen Wibax innebandy 24/25.
Hej. Här kommer lite information från oss i arrangörsgruppen för Wibax innebandy hemmamatcher.
I år behöver vi inte bemanna sekretariatet på hemmamatcherna utan det gör Bosse och c/o.
Vi behöver bemanna kiosk /entre med 1 person och en annan person som bidrar med bakning till samma hemmamatch.
Vi tänker att det blir de spelare som har sina föräldrar i närheten som bemannar kiosk och de ”äldre” samt inackorderade spelarna från Arjeplog och Arvidsjaur bidrar med bakning till försäljning.
Vi har gjort ett schema för bemanning av kiosk + bakning samt en liten kort arbetsbeskrivning. (finns också i bifogat dokument).
Kan man inte närvara /bidra på sitt pass så tar man själv kontakt med någon annan på listan för byte.
Kiosk / entre hemmamatch : |
Bakning : |
Fredag 27/9 Simon S |
Oskar V |
Lördag 28/9 Albin V |
Robin M |
Tisdag 8/10 Alexander L |
William T |
Fredag 25/10 Joel E |
Hector C |
Tisdag 29/10 Elias H |
Markus N |
Fredag 1/11 Ebbe A |
Martin V |
Fredag 8/11 Jakob L |
Rasmus B |
Fredag 22/11 Viktor E |
Theodor S |
Fredag 6/12 Wille T |
Elis E (ledare) |
Lördag 11/1 Olle A |
Carl-Johan (ledare) |
Lördag 8/2 ( ej klart) |
(ej klart) |
Fredag 21/2 ( ej klart) |
(ej klart) |
|
|
|
|
Kiosk/entre:
- Duka upp med muggar, servetter, drickor, fika, swish och pris info. - Koka kaffe- beroende på åtgång, ca 2 -3 termosar. - Tar ni ”det sista” av något, vänligen informera någon oss för inköp. Se kontaktinformation nedan.
Bakning:
- Baka 1 st långpanna, ca 25-30 rutor Laktosfritt. - Inköp av 1 liter Laktosfrimjölk. - Levereras till kioskansvarig i samband med samling.
//Med vänlig hälsning Lisa Fahlman 070-2248786, Linda Bergman
070-6941232.
Angående försäljningsaktiviteter under säsongen så får vi återkomma med mer information om det senare.
Kommentarer