Välkommen till Team 14/15
Skridskoskola & TKH
16 aug
Andelslotteriet 15/8-2025
15 aug
Andelslotteriet 15/7-2025
15 jul
21 aug, 19:56 0 kommentarer
Säsongen 2025/26
Välkommen till en ny säsong med Polarna. Nu kör vi äntligen igång igen efter en lång sommar.
Första ispasset blir preliminärt lördag 6/9 kl. 11.30-12.30.
Träningsgrupp
Träningsgruppen är födda 2014/15 med 29 spelare totalt inför säsongen. Vi har anmält lag i U10, U11 och U12.
Istider
6 september - 27 september
Tisdagar 17.50-19.00
Lördagar 11.30-12.30
30 september och framåt
Tisdagar 17.50-19.00
Onsdagar 17.50-19.00
Söndagar 13.00-14.00
Minicamp
Teambuilding med teori, fys, lunch och ispass söndag den 5/10, ca. kl. 10.00-14.00. Mer info i kommande kallelse.
Utrustning
Viktigt för nya och gamla Polare att ha korrekt utrustning. U12 börjar den här säsongen att tacklas och vi kommer därför att intruducera detta för alla i träningsgruppen.
Föräldramöte
Torsdag 18/9 kl. 18.00 i klubbrummet, Niphallen.
Matchhelger
Preliminära spelhelger för respektive lag, klicka här >>
Kontakt
Tränare 14 - Markus Lundqvist - 070-337 93 22
Lagledare 14 - Desiree Forsberg - 072-203 11 22
Tränare 15 - Christopher Elf - 073-831 31 23
Lagledare 15 - Malin Schön - 072-535 35 07
26 jun, 17:23 0 kommentarer
Information till er som ska riva tält samt städa på söndag 29/6 hittas här.
23 jun, 12:17 0 kommentarer
Information till er som har ett kioskpass hittas här.
Vänligen notera att informationen kan revideras under veckan.
19 jun, 13:50 1 kommentar
Information till er som ska resa tält på söndag 22/6 hittas här.
12 apr, 12:09 1 kommentar
Som tidigare aviserats har Sollefteå Hockey möjlighet att stärka ekonomin genom funktionärsengagemang när Berget Event genomförs. Åtagandet är mellan söndag 22 juni - söndag 29 juni, där vi ska resa och riva tält, städa baser och toaletter samt ha kioskförsäljning.
Från i fjol kommer vi känna igen såväl plats (Backsjön) som upplägg.
Det är ett stort behov av allas bidrag! Under förutsättningen att alla hjälper till, är Berget Event den potentiellt överlägset bästa intäkten sett till övriga aktiviteter. Förra året gick intäkten upp till ca 154 000:-.
Därför uppmuntras ni alla att dels bidra med att resa sön 22/6 kl. 9.00 och/eller riva tält sön 29/6 kl. 9.00, dels ta minst ett kioskpass.
För att underlätta egen planering finns en länk till funktionärsplanering och aktuella pass. Skriv upp er senast söndag 18 maj, kl. 12.00. Därefter kommer lagledargruppen fördela ut resterande pass och det blir eget ansvar att byta bort det pass man tilldelas.
Länk till funktionärsplanering
Kioskpassen ser olika ut över dagarna. Baserat på platsen för kiosk nr. 1 väntas den ha lägre försäljning, därav färre pass. De övriga två är den planerade bemanningen baserad på fjolårets säljtrender.
Förhoppningsvis kommer de överlappande tiderna bidra till att det blir smidigare att byta av varandra.
Onsdag 16 april kl. 20.30 finns möjlighet till ett digitalt informationsmöte. Där kommer vi bland annat att berätta vad Berget Events är och hur vårt åtagande ser ut samt varför vi gör det.
Sista dag att skriva upp sig är söndag 18 maj kl. 12.00. Därefter kommer lagledargruppen att se över kvarvarande behov och fördela ut.
Vänd er i första hand till respektive lagledare vid frågor.
Lör 6/9
11:30-12:30 |
Första ispasset!
Niphallen |
Tis 9/9
17:50-19:00 |
Isträning
Niphallen |
Lör 13/9
11:30-12:30 |
Isträning
Niphallen |
Tis 16/9
17:50-19:00 |
Isträning
Niphallen |
Tor 18/9
18:00-19:30 |
Föräldramöte
Niphallen |
Lör 20/9
11:30-12:30 |
Isträning
Niphallen |
Sön 21/9
08:00-19:00 |
ÅIF-Camp U13
Niphallen |
Tis 23/9
17:50-19:00 |
Isträning
Niphallen |
Lör 27/9
11:30-12:30 |
Isträning
Niphallen |
Tis 30/9
17:50-19:00 |
Isträning
Niphallen |