Dela nyhet
Viktigt att veta
13 okt, 22:41 16 kommentarer
Hej på er!
Här kommer det några punkter som är viktiga att läsa! Vissa delar tog vi upp på föräldramötet och vissa är nya.
Några uppgifter behöver lösas med kort varsel, ber om ursäkt för det. Anledningen är att vi fick veta att vi är anmälda till matcher/sammandrag för inte allt för länge sedan. Men tänker att vi löser det här tillsammans!
- Ni behöver köpa blåa ”fotbollsstrumpor” till era barn. Dessa ska användas på matcher.
- Vi har skrivit barnets namn på det pass som ni föräldrar (anhörig) ska bemanna i kafeterian och sekretariatet. Om ni inte kan tilldelat pass ansvarar ni själva för att byta med annan förälder!
-
Kafeteria
Klockan
09.00-11.15
Abdullahi Faris
Adam Abraham
Alfred Ahlander
11.15.13.15
Ayub Awes
Filip Åkerlund
Franz Kvist
-
Sekretariat
Klockan
09.40-10.50
Gabriel Bustamante Nolemo
Helmer Strandman
10.50-12.00
Huga Engberg Rosén
Julius Wikander
12.00-13.00
Kian Hedblom
Liam Uppvall
- Skulle någon var intresserad av att ta fler/längre pass i sekretariatet eller kafeteria så säg till. Bra att veta då vi sätter ihop bemanning för 8 februari.
- Vi behöver minst 1 personer som kan lära sig kafeterian och minst 1 person som kan lära sig sekretariatet innan sammandraget 20 oktober. Detta för att kunna visa andra föräldrar som har första passet den 20 oktober och 8 februari. Meddela Emil eller Signe vid onsdagens träning 16 oktober.
- Innebandyglasögon ska användas för att få träna och spela match. Har man vanliga glasögon så är det okej.
- Träningskläder/klubbkläder finns att prova och beställa på SBS Reklam. På deras hemsida kan ni vid sidorubriken, föreningar, se sortimentet.
- Vi önskar 2 lagledare till truppen. Lovar er att ni kommer tycka det är roligt 😊 Vill ni veta förväntningar kontakta oss ledare så berättar vi mer.
- Vi kommer att göra en Facebooksida och vill ni inte att ert barn vill var med på bilder som publiceras där måste ni meddela Emil eller Signe. Återkommer med mer information.
Hälsning ledarna!
Kommentarer
Åsa Ahlander 14 okt, 06:43
👍
Linda Wikander 14 okt, 07:14
Toppen!
Dock är vi bortrest den 20e när vi har pass i sekretariatet kl 10.50. Finns det någon förälder som kan tänkas sig att hoppa in för oss?🙏
Yusuf Haji Awes 14 okt, 23:42
Fantastic work by the team we work with most of season we love innebandy
Emelie Kvist 15 okt, 12:02
👍 Vi är tyvärr borta på söndag
Hoppas på att nån av de som är med kan ta passet. Så blir det vår tur nästa sväng 😊
Daniel Åkerlund 16 okt, 09:24
Hej. Vi skulle behöva byta kafeteriapass på söndag så är det någon som har det tidiga passet som skulle kunna tänka sig ta det som är 11.15-13.15 så tar vi det mellan 9-11.15? För vi kan inte det senare passet då vi ska åka bort.
Mikael Strandman 16 okt, 09:59
Vi kan byta sekretariat 9.40 mot kafeteria 11:15 👍
Daniel Åkerlund 16 okt, 12:11
Tack Mikael, då byter vi gärna med er 👌
Mikael Strandman 16 okt, 12:13
Uppfattat 👍
Caroline Rosén 17 okt, 14:30
Jag kan kiosken sen innan, står där även på lördag så jag kan ta ett pass men ej samtidigt som Hugos pappa tar sekretariatet.
Signe Sjödin 17 okt, 22:01
Vad snällt Caroline! Det som saknas nu är mellan 11.15-13.15. Verkar inte vara någon som kan ta det passet 🤷🏻♀️ Så såklart bra om du kan ansluta till 12, då passet i sekretariatet är klart. Isf får det räcka med två personer där tills du ansluter.
Helena Österberg 17 okt, 22:04
Jag kan stå i kafeterian 11.15-13.15 😊
Signe Sjödin 17 okt, 22:10
Men så bra! 😃
Mikael Strandman 18 okt, 07:19
Har jag förstått rätt ?😀 Kiosken 11:15-13:15 Mikael Strandman bytt med (Daniel Åkerlund som tar sekretariatet 9:40) och Helena Österberg.
Signe Sjödin 19 okt, 09:53
Stämmer bra det! 👌🏼 Du och Helena kiosken den tid du skriver tillsammans med Ayubs förälder.
Daniel Å seket 9.40–10.50 med Lias pappa (Danne), då det även blev ändring där.
Caroline Rosén 19 okt, 20:26
Det finns en kaka kvar i kylen sen dagens poolspel som ni kan ta med i kafeterian, vi lämnade den då det var så mycket kvar. Jag kan tyvärr inte komma förrän kl 10.00 men hoppas det går bra med kiosken!
Signe Sjödin 20 okt, 07:09
Tack för det! 😊
Ingen fara! Ordförande Anna kommer till 09 och introducerar.