Forum
TillbakaBemanning kiosken Munkeboda! |
---|
Gäller -06:or och -07:or! Vi behöver ha några personer som hjälper till i kiosken på söndag! Denna gång har vi ju tre lag med i cupen och dessa lag delar på uppdraget. Vårt lag har fått tiden 11-13, vilket är lämpligt att dela upp i 11-12 samt 12-13. Vi behöver ha tre personer varje pass. Det är inget komplicerat utan handlar om att stå i kiosken och sälja!! Jag eller Malin Händel kommer att som kioskansvariga finnas tillgängliga hela dagen om det är något. Henrik Jacobson är huvudansvarig grillmästare hela dagen, men lite assistans kan ingå i kiosktjänsten. Vilka anmäler sig? Svara senast fredag! Tack på förhand, Johanna Johanna O. 3 jun 2015 |
Svar (7 st) |
---|
Jag kan ta ett pass! |
Jag hjälper Henrik vid grillen hela dan. Kom igen nu! Anmäl er till "kiosktjänst" och hjälp till att göra Munkeboda cup till en lyckad tillställning ;). Med 150 barn + föräldrar, syskon, mor- och farföräldrar så behövs alla som kan tänka sig att hjälpa till. Det ska bli härligt väder så det blir en underbar dag om vi hjälps åt. Maria |
05-orna har ju också match så jag är ensam med Nellie på Munkeboda. Jag har Bilbo med mig, om någon kan passa honom där uppe så kan jag ta ett pass. |
Vi kommer lite senare, så vi kan stå 12-13! |
Vi kan ta ett pass |
Vi har ju bara 7 barn på plats, och ett par föräldrar hade inte möjlighet att stå i kiosken. Men tre stycken har sagt ja! Tack för det. Nu satte jag helt fräckt upp Appelgrens på två pass, hoppas att det är ok. Som det ser ut nu så har vi bemanning enl nedan; 11-12 Braams, Appelgren 12-13 Woods, Appelgren Är det någon annan som kan tänka sig att hjälpa till så hör av er så fort som möjligt! MVH Johanna |
Vi kan stå ett av passen så slipper Appelgrens stå två pass. |