Forum
SvaraSkjuts 10/3 |
---|
Tjena! Finns det någon som kan ge Sixten skjuts imorgon? /Ulf Ulf H. 9 mar 2015 |
Svar (18 st) |
---|
Det går bra, Hector har tre lediga platser i bilen. Han och Joel är vid fritidsstugan 16.40 imorgon om fler vill åka med! |
Tackar B-) /Ulf |
Även jag kör idag och har plats för tre till i bilen. Är också vid Fritidsstugan 16.40. / Johanna |
Jag kan också skjutsa till fotbollen. Har plats för 3 st i bilen. Kommer till fritidsstugan 16.40 om någon mer behöver skjuts. |
Jag kommer m Olle direkt från frita, kanske kan han få åka m någon hem? |
Olle kan åka med Melvin hem. Finns mer plats i bilen om någon behöver åka med. |
Är det fortfarande sporthallen i Skärblacka som gäller? Maria |
Vad bra Maria Eklöf 👍 |
Det är fortfarande Skärblacka. |
Gustav har halsfluss och är dålig. |
Joel åkte hem med huvudvärk idag och är tyvärr inte i form för någon träning. Det verkar ju ändå finnas plats för dem som behöver skjuts. |
Oskar glömde sin vattenflaska. Någon som såg den och tog med den hem? En svart från Stadium Sports Camp. |
Jag kan be mina kollegor kolla idag, tar med den hem om de hittar den! |
Har du möjlighet att fråga om en turkos gympapåse som olle glömde också! |
Har bett dem kolla. Vet ni om de glömde grejerna i omklädningsrummet? Är de märkta? |
Olles är ej märkt och den hängde i omklädningsrummet! |
Tack Kamilla! Jag tror att det står Oskar på flaskan. Vet ej var han glömde den. |
Min kollega har hittat en flaska och en tom blå gympapåse, hoppas det är rätt grejer! |