Forum
TillbakaSkjuts till match i Motala 26/4 |
---|
Vi behöver 2 bilar, utöver Matts och Micke, för att få med laget till matchen i Motala på tisdag. Kanske är det fler än så som tänker följa med och titta? Det vore kul! Meddela gärna så vi vet att vi har transport. //Maria Maria J. 24 apr 2022 |
Svar (12 st) |
---|
Vi har inte möjlighet att åka med denna gång tyvärr, hoppas det löser sig. |
Jag jobbar natt så vi kommer inte denna gång tyvärr. Som det ser ut nu kommer inte Melvin vara med på matchen heller. Han har en skadad handled ev ligament skada. Ska till rehab. |
Jag har tänkt köra och vi har plats i bilen. |
Jag kan tyvärr inte köra och det är osäkert om Joel kan vara med. Han har varit rejält sjuk hela veckan och är fortfarande inte helt återställd. |
Joel och Hector åker direkt från Linköping, de hinner inte hem efter skolan och jobb. |
Vi kan heller inte köra. Theo har intro på sommarjobb på tisdag kväll. |
Jag är tyvärr upptagen och Karin har varit sjuk så osäker på om någon av oss kan komma. |
Vi räknar med att åka direkt från Norrköping och har plats för två. Kommer kanske något sent till samlingen men åker så fort vi kan. |
Jag kör, har plats för 2 st + Olle, kan dock bli lite sen. |
Gustav behöver ev en plats om det finns. |
Det verkar lösa sig med skjuts: Micke, Johanna, Sofia (från Fritidsstugan) och Marie (från Norrköping). Ses imorgon ⚽👋 |
Jag mår bättre så jag och Gustav åker i egen bil. Vi kommer till fritidsstugan först. |