Forum
SvaraKioskansvariga och boll-o-lek-ledare |
---|
Hej! Det börjar närma sig utesäsong för våra härliga lirare och vi behöver er hjälp för att ge dem o andra lirare goda förutsättningar. Vi skulle behöva två föräldrar som kan ta över rollen som kioskansvariga efter Malin Händel o Johanna Orraryd. Dessutom behöver vi föräldrar som kan ta över som boll-o-lek-ledare efter mig. Kioskansvaret handlar framförallt om att se till att det finns grejer i kiosken o att se till att någon står i kiosken på boll-o-lek-passen. Brukar vara riktigt uppskattat av barn o föräldrar. Vid hemmamatcher ser lagen själva till att hålla kiosken öppen. Vid vår- o höststädning är det lite extra städning o att hålla kiosken öppen för alla som städar på vallen. Om ni har några frågor om detta får ni gärna mejla malin.handel@gmail.com. Boll-o-Lek-ledandet har varit underbart roligt och gett mig mycket energi. Jag har försökt anpassa mig till barnens dagsform o jobba med teman för att kunna byta övning när det varit svårt för barnen. Är man några ledare kan man lättare hjälpa barnen förstå övningarna o även täcka upp för varandra. Skriv gärna här i forumet om ni är intresserade o prata med varandra så kommer ni säkert fram till något bra. Varma hälsningar Ulf Händel Boll-o-lek-ledare Ulf Händel 17 mar 2020 |
Svar (0 st) |
---|