Forum
SvaraKlubbkläder |
---|
Hej! Det är nu dags att beställa klubbkläder från Stadium Teamsales. Profilguiden för Norsholms IF finns upplagd på länken: https://www.stadiumteamsales.se/norsholmsif Priserna står under varje produkt och tillägg för ev namn/initialer/s.nr/logo står i beställningsblanketten under "hur beställa" i länken. Vid beställning ska nedan info. finnas: Namn Telefonnummer Lag Artikelbenämning Artikelnr Färg Storlek Antal Ev Siffer nr. Ev Namntryck Jag, Erika, tar upp beställningarna. Ni kan meddela mig på: blackaerika@hotmail.com eller via sms/mms på 0707762179. För er som vill prova kläder innan ni beställer kommer jag få provkläder under v.7 att ha hemma. Hör av er då om ni vill prova. Beställningarna måste jag ha senast på onsdag 20/2 så att vi får kläderna före säsongsstart. Jag vill även påminna er om att registrera NIF som din förening i ditt medlemskap på Stadium.se då NIF får bonus utan att den påverkar din personliga bonus. Vi hörs! Mvh Erika Svensson, inköpsansvarig mot Stadium Erika Svensson 28 jan 2019 |
Svar (4 st) |
---|
Nu finns kläder att prova och titta på för den som tänkt beställa. Kläderna kan provas hemma hos mig alternativt om tränaren/lagledaren tar med till träningen. Jag har bara kläderna tom nästa vecka sen är det en andra föreningar som vill låna dom. Hör av er till mig (Erika) på 0707-762179 om intresse finns. |
Här kommer en liten påminnelse om klubbkläder. Glöm inte att beställa inför vårsäsongen. Å varför inte se över övriga träningsgarderoben, det finns mer än bara klubbkläder att beställa. Jag har ett urval hemma hos mig som ni får prova på förfrågan. Kom ihåg att jag bara har provkläderna denna vecka. Hör av er! |
För er som fortfarande inte fått till det att prova kläder men gärna vill så finns möjligheten nu på söndag i fritidsstugan i samband med tipspromenaden. Lasse är snäll och ansvarar för kläderna då jag själv inte har möjlighet. Glöm inte söndag kl 10-12 i fritidsstugan |
Glöm inte bort att det är sista dagen för beställning på onsdag. |