Forum
SvaraKimstad cupen |
---|
Hej! Så vitt jag vet så kommer det åtta lirare till cupen på söndag. Jag har funderat lite och tänker att vi gör så här: Hedvig, Siri, Nils och Alva S spelar som ordinarie i PF11 i P11-klassen. Edith, Elis, Albin och Alva Ö spelar som ordinarie i Boll-o-lek. Barnen får stötta varandra i de olika lagen. Givetvis är övriga barn också välkomna. Meddela mig på något sätt bara. Niclas Kuntze leder PF11-laget och jag Boll-o-lek-laget. De spelar 3 mot 3 och matcherna är 4x3 minuter. Samling kl 8.00 i fritidsstugan i Norsholm för ombyte. Barnen ska helst ha benskydd. Vi har två par att låna ut. Spelschema: 9.00 plan 1 Boll-o-lek mot Kimstad GoIF 1 9.30 plan 3 PF11 mot Kimstad GoIF röd 10.00 plan 2 Boll-o-lek mot Svärtinge SK 2 10.40 plan 1 Boll-o-lek mot Dagsbergs IF 11.00 plan 3 PF11 mot Smedby AIS gul 11.30 plan 2 Boll-o-lek mot Torstorps IF 12.30 plan 2 PF11 mot Kimstad GoIF gul 13.30 plan 4 PF11 mot Kimstad GoIF röd Det här kommer att bli fantastiskt roligt! Väl mött på söndag! /Ulf och Niclas Ulf Händel 7 aug 2018 |
Svar (3 st) |
---|
Einar kommer också att spela som ordinarie i Boll-o-lek-laget. |
Jag tar med matchdressar. |
Sista matchen flyttad till kl 14.00. OBS! Samlingen är kl 08.00 vid fritidsstugan! Ses imorgon 😀 |