Forum
TillbakaLFC night |
---|
Hej, vi har svårt att hänga med till Linköping på onsdag då Nicke har tränarutbildning och jag då lovat att hjälpa till med P10s träning. Finns det någon möjlighet att Ida kan åka med någon annan till Linköping? Hanna Hanna Hammarlund 10 maj 2019 |
Svar (24 st) |
---|
Alltså nästa onsdag. Inte på onsdag. Den 22a :) |
Vera behöver också skjuts, då jag jobbar i Nkpg o inte hinner hem i tid. |
Hos mig finns det plats för Ida och Vera |
Tack snälla, det vore toppen! |
Lovisa, fortfarande ok om Ida åker med dig? |
Absolut Hanna! |
Är det här man kan skriva? Jag letade och letade igår, men tänkte inte på att kolla i detta forum 🙈 Ställer frågan här oxå - kan Majken åka med någon till Linköping på LFC night? |
Vi har plats i vår bil om Majken behöver skjuts. Finns plats för ett par till om det behövs. Blir dock lite tight för mig att hinna hem från jobbet så vi kommer nog på minuten till samlingen😃 |
Holly åker gärna med någon. Vi har inte slutat jobba när samlingen är. |
Vi har 2 platser lediga i bilen. |
Så bra! Då vet jag att det löser sig med platser. Majken cyklar upp och möter er där. Tack snälla för hjälp! |
Kan Ellen få plats i någons bil till Linköping den 22/5 ?Jag ska på ungdomsutskottet o Tess jobbar ! |
Jag kommer ha 3 platser i bilen, MEN det kommer vara på håret att jag hinner till 16.30! Ska försöka komma ifrån jobbet tidigare. Ellen får gärna åka med mig! |
Line har blivit erbjuden att åka med grannen då det blir tight för mig att hinna hem fr jobbet och Daniel jobbar. Finns det skjuts till Majken om jag inte kör? |
Tack för att du säger till Ulrika 👍🏼 Kan Majken åka med dig och Agnes, Mikael? |
Så lite så Karin! Tänkte jag kollar läget först innan vi tackar jag till medåkning. Om det behövs så kör jag självklart! |
Vi ska hämta upp Isabelle. Majken får gärna åka med oss. Vi hämtar upp henne på Vifolkavallen 16.30. Vi har ytterligare 1 plats ledig i bilen och Ellen får åka m oss om hon vill. |
Tack snälla Mikael! Majken är på vallen 16:30 😀 |
Holly åker gärna med någon. |
Toppen att det löser sig! Då åker Line med Östfelts👍 |
Vi har 3 platser om det behövs |
Då ser det ut att lösa sig m skjuts för alla. Emma har 3 platser i bilen, precis som Tommy och jag har 1. |
Jag har 1 plats över, har Ellen och Julia A åker med mig (och Maja) Holly kan åka med mig med! Kommer hon till Vallen eller ska jag plocka upp henne? |
Toppen att det löser sig. Holly är på vallen till 16.30 |