Forum
TillbakaFörsäljning |
---|
Hej där, Och Glad Påsk! Nu har jag börjat förbereda för vårens försäljning. Den här gången blir det...DISKTRASOR! Från säker källa har jag hört att det är lättsålt och förtjänsten för laget är bra. Trasorna delas ut på träning under vecka 18. Vi alla får hjälpas åt för lagets bästa :). Hälsn Hanna Hanna Hammarlund 20 apr 2019 |
Svar (9 st) |
---|
Härligt Hanna! Bli spännande! |
Kanon, vilken bra idé. Här ska det krängas trasor både till höger och vänster. 👍 |
Hej Alla! Nu har disktrasor kommit hem till mig. 840 st fördelade på 3-pack, så 280 paket. Det innebär att de blir 17 paket per barn att sälja. Vi säljer ett 3-pack för 30 kr. Kan låta dyrt för 3 trasor men de har fint tryck och jag tror att alla man frågar har förmågan att bidra med 30 kr o få något praktiskt att använda :). När vi sålt alla trasor så innebär det en förtjänst för laget på 5.425 kr!! Lättförtjänta pengar! Trasorna delas ut på träningen nästa torsdag. Betalning sker sedan till mig via swish eller kontant så fort som möjligt. Vill man komma igång med försäljningen tidigare så finns det för avhämtning hos oss på Vattugatan 9 (kanske har man något släktkalas i helgen. Eller träffar folk på Valborg, perfekt!!). Swishnummer: 0723-147080. /Hanna |
Bra ordnat! |
Vera hade bara 13 paket med sig hem i påsen. Har något blivit fel då? |
Nej, det är korrekt. De som hämtade trasor tidigare i veckan sålde så mycket så vissa barn fick idag 13 och andra barn 15 paket. :) Hanna |
Här gick trasorna åt direkt😃Finns det fler att hämta? |
Nästa gång för vi ta 2 krt 🤣 |
Finns tyvärr inte fler! Tänk att det var så lättsålt. Får bli fler försäljningar av den här produkten 😀. Kanske finns det någon med trasor över som kan dela med sig? |