Välkommen till Flickor födda 2009/2010
Välkommen till vår hemsida.
Sommarjobb som ledare under KIFs Fotbollsskola 2025
Idag, 12:46
Inbjudan till påskträning!
11 apr
Vad händer i april?
31 mar
Välkommen till vår hemsida.
7 apr, 21:02 0 kommentarer
Första passet på fredagen:
Läs igenom ”Instruktion – Förläggningschef” och ta reda på utrymningsvägar, var
släckutrustning och larmknappar finns samt var samlingsplatsen är om det blir aktuellt med
utrymning.
Förbered för förläggning
Märk upp de klassrumsdörrar där lagen ska bo med de lappar med lagnamn som finns i
logipärmen.
Gå igenom varje klassrum och kolla så att det ser ok ut.
Ta bild på klassrummen för att vid utcheckning se hur de var möblerade.
Se till så att det finns soptunna/sopsäckar (wellpapptunnor och sopsäckar har körts ut till
skolorna) i varje klassrum.
Förbereda kioskförsäljning enligt instruktioner som kommer att finnas på plats.
Checka in lagen.
Stäm av övernattningsrapporten (finns utskrivna under flik 10) med respektive lag så att den
stämmer exakt med de som kommer att övernatta på skolan. Namn och födelsedata ska
stämma för varje övernattande person.
Informera lagen om utrymningsvägar, släckutrustning samt placering av larmtryckknappar
Gå med lagen till det tilldelade klassrummet.
Be lagen att även de ta bilder i klassrummet så att de vet hur det ska möbleras när de lämnar
på söndag.
Varje arbetspass:
Bemanna förläggningsreceptionen
Öppna och låsa övernattande lags rum. Nycklar får aldrig lånas ut till lagen!
Förläggningspersonal ska alltid öppna och låsa rummen.
Sköta kioskförsäljning.
Gå rundor och kolla så att allt står rätt till.
Kolla över toaletter och korridorer med tre timmars mellanrum. Städa vid behov. Städvagnar
finns utställda. Töm papperskorgar, fyll på toalettpapper och torkpapper, släng sopsäckar i
container.
Kolla så att alla ytterdörrar är stängda (främst inför natten).
Om omklädningsrum finns på skolan och nyttjas så kontrolleras dessa dagtid minst varannan
timme. Städa vid behov. Töm papperskorgar, fyll på toalettpapper och torkpapper, släng
sopsäckar i container.
Rapportera över till nästa bemanningsgrupp, visa arbetsbeskrivning, kontaktuppgifter m.m.
7 apr, 20:48 0 kommentarer
Hej. Här ser ni bemanningsschemat för Falu Sommarcup. Schemat kommer att skickas till cupkommitén Söndag 13 April.
Ni ansvarar själva för eventuella byten, ni ansvarar också då för att meddela mig om någon annan än du just står det passet som ni fått tilldelat, behöver också då veta telefonnumret till den personen. Detta behöver jag då alltså veta innan Söndag 13 Mars. (0707250778)
När jag gjort schemat har jag utgått från förra årets schema, ni som hade sena tiden då har tidiga nu och tvärtom.
2025-06-13 Kl 14.00-20.00
Arlind Karanezi/0737360554
Fredrik Gröning/ 0730385614
Greger Sewerlid/ 0738055418
2025-06-13 Kl 20:00-02:00
Karolina Eriksson/0704265125
Lars Svan/0701800038
Henrik Andersson/0705202866
Uppdraget:
Vi kommer i år under Falu Sommar Cup 13-15 juni att bemanna som logivärdar på Västra skolan tillsammans med Dam. Vi ska alltså ta emot lag och inkvartera dessa i klassrum. Ni kommer få detaljerad beskrivning så småningom.
Vänligen Johan
6 apr, 19:09 0 kommentarer
Hej. Det närmar sig gödseldagarna. Gödseldagarna är uppdelade på 2 tillfällen:
16 April innan träning: Dela ut lapparna. Detta ansvarar Jossan, Julia, Klara och deras föräldrar för.
26 April: Gödsel delas ut. Dessa ansvarar för bil med släp: Majas föräldrar, Hannas föräldrar, Signes föräldrar. Barnen ska också vara med. Medföljande passagerare är Edith + förälder, Ela + förälder samt Felicia + förälder.
Separata kallelser har gått ut, in och svara på kallelsen så jag vet att ni fått den :)
Vänligen Johan
30 mar, 18:43 0 kommentarer
Är du mellan 16 och 18år gammal och önskar arbeta med barn och fotboll i sommar - Ansök nu om att bli ledare för Landslagets fotbollsskola i samarbete med Korsnäs IF (ledarpaket med t-shirt, långärmadtröja och shorts ingår)
Fotbollsskolan kommer i år att arrangeras under två veckor v.26 & v.32
För anmälan finns länk på hemsidan
Vid frågor, kontakta styrelseansvarig Josefin Danielsson-Lindgren via mejl: josefindsonlundin@gmail.com
28 mar, 17:02 0 kommentarer
Hej. Preliminärt program inför landskampshelg:
Fredag 4 April
13.00 Avfärd från Lindvallen
16.00 Incheckning Hotell Gio
17.00 Middag
18.00 Promenad till Arenan (20 min)
19.00 Landskamp
21.30 Promenad tillbaka och färefter häng på hotellet
Lördag 5 April
09.00 Frukost
11.00 Utcheckning
11.15-14.00 Möjlighet till lite shopping på Mall of Scandinavia
14.00 Hemfärd
Transport:
Vi kommer att åka i en minibuss samt 3 bilar. För att bekosta Minibuss samt bensin till minibuss och bensin till bilarna kommer vi att ta ut en summa, återkommer om den.
Mvh Johan
Tis 22/4
18:00-19:00 |
Träning/Föräldramöte
Lindvallen Konstgräs |
Ons 23/4
20:00-21:15 |
Träning
Lindvallen konstgräsplan |
Fre 25/4
18:15-19:15 |
Träning
Lindvallen konstgräsplan |
Lör 26/4
09:45-14:00 |
Gödseldag
Depån bredvid Hosjö Pizzeria |
Tis 29/4
18:00-19:00 |
Träning
Lindvallen Konstgräs |
Fre 2/5
18:15-19:15 |
Träning
Lindvallen konstgräsplan |
Fre 13/6
14:00-20:00 |
Bemanning Västra Skolan Falu Sommarcup
Västra Skolan |
Fre 13/6
20:00-02:00 |
Bemanning Västra Skolan Falu Sommarcup
Västra Skolan |