Forum
TillbakaPastan är här |
---|
Hej, Nu har pastan äntligen kommit och jag har sorterat allt i varsina lådor. Det va ändå lite mer än vad jag hade tänkt, en lastbil kom idag med en pall. Jag försöker ta med några lådor till dem som tränar imorgon tisdag 26/11 och på torsdag 28/11 men annars får ni komma och hämta dem hemma hos oss i Aröd, gärna så snart som möjligt. Om något är fel så hör av Er men jag hoppas jag sorterat och lagt i rätt låda så mycket som möjligt. Hör bara av Er för att stämma av att vi är hemma. Adress Jessica Sjöstedt Knaverstad-Ryr 560 442 97 Kode 070-7714422 Allt skall vara inbetalt till lagkassan och vara namnat med barnets namn, så vi kan stämma av inbetalning med varje barns försäljning. Jag har inte fått fakturan ännu så får återkomma med exakt inbetalningsdatum, troligen om ca 3 veckor. Lagkonto Nr Swedbank 8105-9 914 659 603-7 Tack Bra kämpat Jessica Sjöstedt Jessica Sjöstedt 25 nov 2019 |
Svar (4 st) |
---|
Stämmer kontonumret? Det står bara otillåtna tecken. Vi har Länsförsäkringar bank. |
Hej, Kontot stämmer. De fem första siffrorna är clearingnummer dvs 8105-9 resterande tio siffrorna är kontonummer 914 659 603-7. Lite beroende på avsändande bank skall antingen alla fem siffror i clearingnumret anges utan bindestreck alt sista siffran, dvs -9 uteslutas. Beträffande kontonumret skall det anges med tio siffror utan bindestrecket. Detta i de flesta fallen. Eftersom det varierar, kontrollera med er egna bank. Känner mig som Kurt Olsson i förklarandet. Med förhoppning av byte till bank med ett numeriskt clearing och kontonummer med fyra respektive nio siffror. |
Löste det men var alldeles för snabb så glömde skriva i namn 😩 |
Hej LagontoansvarigaKurtOlsson. Jag skrev in ditt alias Johan Simberg på ansvarig på kontot, vet ej om det skulle stå det eller lag namnet men hoppas det kommer fram iallafall. Arne |