Forum
TillbakaMultistjärncupen |
---|
Den 10 Februari är det dags för Mulistjärncupen som ni alla fått kallelse till. Denna cup är det vi i IFK som organiserar tillsammans med BISS:arna. Detta medför att vi föräldrar måste vara med och hjälpa till. Denna dag har BISS:arna ansvaret för förmiddagen och vi i IFK står för eftermiddagen. Jag har inga klockslag för brytpunkten eller avslut ännu. Detta vet vi först när alla matcher är inplanerade. Det vi behöver hjälpa till med är: * 1 person som sköter seketeriatet. Det innebär att ha koll på klockan under matchen samt att påa kommande match i microfonen. Denna person får gärna spela upp musik under tiden. Det ska finnas sladdar där för att koppla på tex mobilen. * 4 personer till kiosken uppdelat i två omgångar. Vi kommer även denna gång att få chans att baka och sälja till vår lagkassa. Är någon sugen på att baka så säg till. Annars finns det som förra gången en del i kiosken att sälja. 2 personer som avslutar eftermiddagen med grovstädning. (soppa, slänga sopor och räkna kassan). Vi kommer att få 200kr/gästande lag med till vår lagkassa. Det senaste jag hörde var tre gästande lag🤗 Skriv nedan om ni kan hjälpa till. Vill helst inte dela ut arbetsuppgifter men alla behöver dra sitt strå till stacken. Malin Dagemir 20 jan 2018 |
Svar (8 st) |
---|
Jag tror jag kommer ha svårt att hjälpa till på lördagen men jag skulle kanske kunna baka något så bidrar jag lite i alla fall. |
Jag kan stå i kiosken! |
Jag hjälper gärna till i kiosken! |
Hej Hur får man en kallelse till denna cup? Noel hansen Har ej fått någon kallelse ang cupen. |
Hej! Pågrund av mail strul så har mailen kommit till min skräppost detta är nu åtgärdat. Noel ser fram emot att vara med & vi med :). Kan hjälpa till att slänga sopor & räkna kassan om de behövs. Väl mött! /Andreas |
Jag och Sara F. Kommer att sammanställa allt angående multistjärncupen inom kort. Det nya är att det enbart blir en kiosk för oss och f0708 att bemanna. Vi återkommer så ni vet fördelningen i tid innan 10/2. Mvh Malin |
Jag kan vara behjälplig där det behövs. |
Jag finns tillgänglig till önskad uppgift ⚽️ |