Dela nyhet
Info om bemanning under Hudik Cup
15 jun 2023 0 kommentarer
Information om arbetspasset på Kungsvallen från Camilla Nordgren, som skriver så här:
”Hej,
Här kommer lite info inför hudik cup helgen och utifårn infomötet. Lite små förändringar i schemat då tiderna ändrats främst söndag. Det kommer att finnas en sjukvårdsväska i klubbstugan för enklare skador. Det kommer att finnas en bajamaja som är placerad vid omklädningsrummen. Spelschemat hittar ni enklast i Hudik Cup appen. Det kommer att finnas 10 st extra soptunnor som ställs ut under helgen. I dessa kan blandat slängas men förslagsvis försöker vi samla ihop kartong/papp på markerat ställe så det slängs för sig. Dessa tunnor hämtas sedan efter Hudik cup.
Ordinarie kiosk kommer att bemannas av 3 tonårstjejer under hela helgen och vi som vuxna ser till att de får stöd och hjälp vid behov. Vid grillen säljs korv samt grillade hamburgare samt drycker bemannas av förslagsvis 3 personer. Utifrån att det råder strängt eldningsförbud har vi lånat in murrikka för grillning med gasol. Sen ytterligare 2 personer i extra kiosken.
Parkeringen i år ser lite annorlunda ut utifrån de ytor vi fått låna. En person vid grusparkering och 2 st i hästhagen. De som jobbar/domare/tränare etc parkerar på gräsytan ”rakt fram” vid grusparkeringen. Grusparkeringen för besökande, vi håller några platser för handikappande.
Parkering i hästhagen där infart sker vid busshållsplatsen i hästhagen och sedan en markerad utfart. Sedan finns ytterligare en parkering vid gravhögen på täkten där som vi kan hänvisa till när det är fullt på övriga. Allt kommer vara uppmärkt.
För planvärdarna ( ex 2 st)finns info i en pärm klubbstugan. Bifogar även dokumentet att som ni kan dela till era planvärdar. Ladda ned appen Cupmanager och accesskoden finns i pärmen. Ge domaren matchkortet, om den har fler matcher i rad kan den ta flera. Efter avslutad match hämta matchkortet och registrera resultatet i appen. Säkerställ att det är god stämning kring planerna. Finns som ett stöd för domarna. Det finns inte många matchbollar så överlåt ansvaret att hålla koll på dessa till domaren så att det inte försvinner under helgen.
Allt lager av varor, toapapper, torkpapper etc kommer att finnas i klubbstugan. Planvärdarna kollar av toaletterna och ser till att dessa är fräscha alternativt er person som är över. Huvudsaken är att vi tar ett gemensamt ansvar. Vi håller gamla omklädningsrummet låst utifrån att det försvann många saker förra året. Alla som hjälper till får äta en burgare och ta sig en fika utan kostnad. Börjar något ta slut så hör av er till mig Camilla på 070-234 67 56
Ser fram emot en härlig helg på Kungsvallen med mycket fotboll.
Info om pass samt kontaktpersoner finns inne i Klubbstugan.
Hör av er om något inte stämmer eller om ni har funderingar.
Camilla”
Dag |
Tid |
Lag |
Arbetsuppgifter |
Torsdag |
18:30 |
F14 |
Ställa i ordning |
Fredag |
14-17,30 |
P12/P16 |
Arbetspass |
Fredag |
17-21 |
P11 |
Arbetspass |
|
|
|
|
Lördag |
7-12 |
F9/10 |
Arbetspass |
Lördag |
11.30-16,30 |
P7/8 |
Arbetspass |
Lördag |
16-21 |
Damlag |
Arbetspass |
|
|
|
|
Söndag |
8-12 |
P13 |
Arbetspass |
Söndag |
11.30-14 |
PF9/10 |
Arbetspass |
Söndag |
14:00 |
Herrlag |
Städning |
Kontaktpersoner:
Ansvarig Camilla Nordgren 070-234 67 56
P12/P16 Marcus Hell 070-682 39 68
P11 Martin Mörk 076-820 13 10
F9/10 Camilla Nordgren
P7/8 Andreas Brolin 072-245 59 99
Damlag Anna-Karin Wilhelmsson 070-286 64 08
P13 Kristoffer Hult 070-796 27 54
P9/10 Andreas Brolin 072-245 59 99
Herrlag Maria Bergendahl 070-210 75 68
Kommentarer