Forum
SvaraHjälp till söndagens Cup önskas |
---|
Hej på er! Tack till er som snabbt svarade på meddelandet om hjälp till söndagens Cup - Kiosken är bemannad (se nedan schema) men vi behöver 5 personer till Sekretariatet - är det du? För tider, se nedan! Vi ses på söndag! Innebandyhälsningar från Veronica (Franks mamma och Karin (Simons mamma) arrangemangsansvariga för P10/11/12 Hej på er och god fortsättning på nya året! Om en vecka är det dags för oss att stå som värdar för cupen på Ljunkan. Karin och jag (Veronica) är arrangemangsansvariga för vårt lag Innebandy P-2010/11/12 men vi behöver som vanligt er hjälp med att få den här dagen att fungera på bästa sätt. Nedan har ni uppgifter som behöver bemannas. Vi ses - glad söndag från Veronica (Franks mamma, P12) och Karin (Simons mamma P12) Sekretariat 2 personer per pass. Till den här gången testar vi att dela upp sekretariatet i 3 pass så kanske vi får många fler glada föräldrar att anmäla sig :) 13.45 - 15.45 (hjälper till att bygga sarg och ta fram det som behövs. Sekretariat för 2 matcher samt lämnar över till nästa pass. 15.30 - 17.15 (sekretariat för 2 matcher och lämnar över till nästa pass). 1p från fam Norell 17.00 - ca 19.00 (sekretariat för 2 matcher samt hjälpa till att riva sarg och plocka ihop) Kiosk Karin och jag plockar upp och ner kiosken och bemannar därför de första och sista tiderna. 14.00 - 15.00 - Karin och Veronica 15.00 - 16.00 - Ankie & Maria Henefalk 16.00 - 17.00 Fredrik Karlsson-Olsson & Camilla Rosén 17.00 - 18.00 - Elina & David Rönnberg 18.00 - 19.00 - Karin & Veronica Veronica Eriksson 8 jan, 11:59 Veronica Eriksson 11 jan 2023 |
Svar (9 st) |
---|
Vi kommer enbart bemanna kiosken med en person från oss kl 17-18, så det behövs fortfarande någon mer där (så det inte blir något missförstånd av att båda våra namn står med). Hälsningar Elina |
Förutom kiosk 16-17 kan jag även ta kiosk 17-18 eller sek 17-19 // Fredrik |
Erik Henefalk kan ta sargbygge och sek 13.45-15.45. |
Det är ett annat innebandysammandrag precis före vårt på söndag i Ljunkan. Det är också på blå nivå, så vi bör inte behöva bygga någon sarg och sekretariatet ska vara framplockat. Det är inte Hjulsbro så kiosk etc. behöver ju sättas upp ändå. Rivning av sarg och städning efteråt kvarstår fortfarande. |
Vi kan också lägga till ett extra sekretariatpass, helst 17-19 men det tidiga funkar också. |
Hej! Jag kan också ta ett sekretariatpass. |
Hej alla! Tack för engagemang och välkomna till morgondagens Cup på Ljunkan. Här nedan ser ni bemanningschema. Grabbarna samlas kl 13.30 och första matchen är kl 14.15. Det är cup innan vilket innebär att sarg och sekretariat är framme. Karin och jag kommer att finnas på plats från kl 13.15 för att förbereda med skyltar etc. Sekretariat - (välkomnar även och tar hand lite om domarna). 13.45 - 15.45. Erik Henefalk + Tomas Annerholm 15.30 - 17.15 1p från Fam Norell + 1 från lagets tränare 17.00 - ca 19.00 Fredrik Karlsson-Olsson + ngn från Fam Norell (även hjälpa till med att riva sarg och plocka ihop sekretariat) Kiosk Karin och jag plockar upp och ner kiosken och bemannar därför de första och sista tiderna. 14.00 - 15.00 - Karin och Veronica 15.00 - 16.00 - Ankie Bricer & Maria Henefalk 16.00 - 17.00 - Fredrik Karlsson-Olsson & Camilla Rosén 17.00 - 18.00 - 1 p från Fam Rönnberg & Veronica 18.00 - 19.00 - Karin & Veronica Vi ses imorgon! Veronica & Karin, arrangemangsansvariga |
Vi är ledsna att krascha er fina planering, men nu är hela familjen däckad i influensa vilket innebär inget spel för Alexander Strantzalis eller kioskbemanning av Camilla Rosén. Sorry! Hoppas ni får en fin dag!! |
Då tar jag passet i kiosken 16-17 |