Forum
SvaraP-2012 försäljningsaktivitet |
---|
Hej, På torsdag denna vecka startar vår andra försäljningsperiod för Gutz som är 2022-10-27 – 2022-11-17 . Den här försäljningsaktiviteten gäller de barn födda 2012 som bara spelar innebandy i föreningen. För att registrera sig som säljare för laget används följande länk https://webshop.gutz.se/sv/ts/register/6347166409bf9e7b475dcf96 Det finns sedan tre sätt att sälja • via den digitala katalogen • genom att ta upp beställningar i den fysiska katalogen (tex på jobbet) och sedan lägga in dessa beställningar i den digitala katalogen • via lagets webbshop Om man beställer via webbshoppen får man produkten hem i brevlådan och betalar frakt (kan vara bra om tex personer på annan ort vill köpa.) Om man beställer via katalogen samlas alla beställningar ihop och kommer till mig, som sedan lämnar ut den i samband med träning. Länkar till digital katalog och webbshop hittar ni när ni loggat in. Den fysiska katalogen delas ut till berörda barn i samband med onsdagens träning, eller enligt överenskommelse om barnen inte är där imorgon. Totalt över året behöver varje barn sälja 12 paket. Om vi säljer fler går det in i lagkassan och vi kan använda pengarna till att tex vara med på någon cup. Återkom med frågor, eller om ni undrar hur mycket just du har kvar att sälja. Lycka till! Kristin - lagkassör P-2012 Kristin Norell 25 okt 2022 |
Svar (4 st) |
---|
Hej, glöm inte bort försäljningen för Gutz enligt ovan. Försäljningsperioden pågår till den 17/11. Ev frågor om hur många pakten man har kvar att sälja kan tas till mig via mail. kristin.norell@gmail.com Hälsningar Kristin |
Påminnelse P-2012: imorgon torsdag är sista dagen att lägga beställningen för Gutz. |
Hej, Nu har produkterna från Gutz kommit. Jag kommer att finnas på plats vid träningen imorgon onsdag kl 19-19:15 för den som vill hämta sitt paket. Kan man inte då går det bra att höra av sig till mig för att lösa det på annat sätt. Hälsningar Kristin |
Hej, Om du inte redan gjort det, swisha mig för Gutz. 200kr per förpackning. 0703-601911 Hälsningar Kristin |