Forum
SvaraCup imorgon på Ljunkan |
---|
Hej och TACK till alla er som är med och arrangerar grabbarnas Cup imorgon. Vi saknar fortfarande bemanning till sekretariatet annars är "posterna" tillsatta enligt nedan. Sargbygge/rivning 13.00 - 14.00 Maria H + Janus R Uppbyggnad av sarg (behövs ev inte om det är ngn cup innan oss) 18.30-19:00, Alexander S & Janus R, återställning av sarg. Sekretariat 13.30 - 15.15, 2 personer - Alexander S 14.45-18.30, 2 personer Kiosk Uppbyggnad: Veronica, Karin & Molly 14.00 - 15.00 : Elina & Fredrik K 15.00 - 16.00: Isak H & Malin G 16.00-17.00: Veronica, Karin & Molly 17.00 - 18:00: Elin F & Tomas F? 18.00 - slut (nedplockning): Veronica, Karin & Molly Varmt välkomna önskar Veronica ( Franks mamma) & Karin ( Simons mamma) P12. Veronica Eriksson 23 okt 2022 |
Svar (7 st) |
---|
Jag och Ove G tar kiosk 15-16 då Isak är sjuk. |
Jag och Tomas tar kiosken 17-18, som vi har anmält tidigare 👍🏼 |
Jag bygger sarg ist för Janus då ena sonen är sjuk. Janus kommer dock och plockar ner. |
Hej! Simon skadade sig igår så han kommer tyvärr inte kunna spela idag, men han kommer och peppar! F.ö. så kommer jag och Peter Johansson stå i sekretariatet på sena passet. Så nu behövs ”bara” en kompis till Alexander S i sekretariatet på tidiga passet. :) |
Jag kan hjälpa till med seket det tidigare passet |
Tack till Veronica och Karin som alltid tar ansvar och fixar superbra när vi står som värdar för sammandragen 👏 Och tack till alla er andra föräldrar som hjälpte till med alla möjliga områden så att vi ledare kunde fokusera på alla fantastiska grabbar! |
Tack själv Elise! Och TACK till alla som engagerade sig på alla möjliga vis igår! Någon gång i januari är det dags igen :). Hälsningar från Veronica & Karin |