Städning UCS
Tis 17 sep 2024, 18:45-19:30
UCS Arean, plan B
Samling: 18:45, Klubbhuset UCS ArenaHej!
Dax för städning!
P2013 ansvarar för städning av B-plan under v 38.
Vi tänker att grabbarna fixar detta tillsammans med några vuxna efter träningen på tisdag 240917 och onsdag 240918.
Några vuxna behöver ses vid klubbhuset 1845 för att förbereda med soppsäckar och handskar.
Se instruktion nedan.
Med vänlig hälsning
Mats, anläggningsansvarig
0707878784
För att bidra till en trivsam miljö på och runt våra planer samt för att få alla spelare i
föreningen att tillsammans ta hand om anläggningen arrangeras städdagar för lagen.
Städning på anläggningen innebär att plocka upp allt skräp på och utanför planerna (inkl.
avbytarbås), tömma sopkärl och slänga i gröna plastkärlet, vid behov sätta i nya soppåsar,
plocka upp skräp på parkeringsplatsen samt vid staketen runt om arenan.
De lagen som ansvarar för A-plan har även ansvaret för området runt klubbhuset. De lagen
som ansvarar för B-plan har även ansvaret för 5 mot 5 och 7 mot 7 planerna. Den vecka laget
har sitt pass skall städning ske två gånger. Soppåsar och handskar finns i städskrubben i
klubbhuset. Lagledarna i varje lag ansvarar för att organisera städandet, förslagsvis i
samband med lagets träning.
Vid avvikelser kring städning eller upptäckt av skadegörelser alt. idéer kring
förbättringsförslag för anläggningen meddelas detta till:
Andreas Haga, andhaga@icloud.com anläggningsansvarig i fotbollsgruppen
Kansliet- kansli@hjulsbroik.se
Dax för städning!
P2013 ansvarar för städning av B-plan under v 38.
Vi tänker att grabbarna fixar detta tillsammans med några vuxna efter träningen på tisdag 240917 och onsdag 240918.
Några vuxna behöver ses vid klubbhuset 1845 för att förbereda med soppsäckar och handskar.
Se instruktion nedan.
Med vänlig hälsning
Mats, anläggningsansvarig
0707878784
För att bidra till en trivsam miljö på och runt våra planer samt för att få alla spelare i
föreningen att tillsammans ta hand om anläggningen arrangeras städdagar för lagen.
Städning på anläggningen innebär att plocka upp allt skräp på och utanför planerna (inkl.
avbytarbås), tömma sopkärl och slänga i gröna plastkärlet, vid behov sätta i nya soppåsar,
plocka upp skräp på parkeringsplatsen samt vid staketen runt om arenan.
De lagen som ansvarar för A-plan har även ansvaret för området runt klubbhuset. De lagen
som ansvarar för B-plan har även ansvaret för 5 mot 5 och 7 mot 7 planerna. Den vecka laget
har sitt pass skall städning ske två gånger. Soppåsar och handskar finns i städskrubben i
klubbhuset. Lagledarna i varje lag ansvarar för att organisera städandet, förslagsvis i
samband med lagets träning.
Vid avvikelser kring städning eller upptäckt av skadegörelser alt. idéer kring
förbättringsförslag för anläggningen meddelas detta till:
Andreas Haga, andhaga@icloud.com anläggningsansvarig i fotbollsgruppen
Kansliet- kansli@hjulsbroik.se
Anmälan är öppen för alla inkl. målsmän i laget.
Logga in här