Nyheter från sektionen
HAIF-tjejer i Distriktslaget Småland/Blekinge
7 jan
Sporthallens kioskschema för 2024-2025 är nu klart!
13 okt 2024
Ny Huvudtränare till Damlaget Innebandy
18 aug 2024
Klubbkväll 2024
14 aug 2024
Nyheter från Hovshaga AIF
Medlemserbjudande hos Nordic Wellness
24 jan
Medlemserbjudande hos Smålands Spelhall
20 jan
Hovshaga AIF startar sponsorportal
17 jan
Medlemserbjudande
21 nov 2024
HAIF tennis tar nytag!
19 okt 2024
I gästboken
Hej
Alfons har blivit av med sina match...
Perarne Hermansson - 18 dec 2023
Tack för en härlig o rolig innebandy säs...
Frida Wulff - 21 apr 2022
Tackar för denna säsong.
Melwin Magnusson - 21 apr 2022
Kioskschema vår 24/25
20 jan, 15:46 0 kommentarer
Hej på er!
v.6 är det dags för kioskuppdrag för P12 igen.
Frida K har uppdaterat kioskschemat, byte sker som vanligt sinsemellan.
Lycka till!
/ Ledarna
Gothia Cup uppdatering!
22 dec 2024 5 kommentarer
Hej på er!
Nu börjar det närma sig avresa och tänkte med denna nyheten skicka med er lite info från ledarstaben.
Noels pappa Henrik sponsrar laget med en minibuss från Holmgrens Bil, tack vare detta så kommer det att finnas möjlighet för killarna att samåka till och från Göteborg. Det finns 6 lediga platser i bussen, kommentera denna nyheten om ni vill ha en plats, först till kvarn gäller. Avresa för minibussen blir kl. 0700 från Gustavslundsskolan parkering(framsidan), Robin som kör bussen återkommer kostnad för bränsle.
För övriga som inte åker med bussen så samlas vi kl. 10 på Hvitfeldska gymnasiet(Södra byggnaden) i Göteborg.
I Göteborg kommer vi transportera oss med två bilar och minibussen.
Vi vill vara på plats i arenan i god tid innan första matchen så vi kommer inte att äta lunch på skolan innan första matchen. Lunchen tar vi istället när vi kommer tillbaka efter match. Skicka med killarna något stadigt mellanmål som vi äter när vi checkat in i klassrummet.
Packlista
- Madrass(max 75 cm bred enligt Gothia)
- Ryggsäck att ha med till arenan
- Matchställ, skor, klubba och glasögon
- Uppvärmningströja
- Sovsäck
- Handduk
- Hygienartiklar
- Fickpengar
- Utekläder efter väder, vi kommer att gå till närliggande arenor(Vallhalla och Kristinelund).
- Ombyte
- Hörlurar + Laddare till telefon
- Ev. Öronproppar
Kommentera gärna om det dyker upp några frågor.
Väl mött!
Mvh Ledarna
Gothia Cup 2025
31 okt 2024 1 kommentar
Hej alla!
Den 3–6/1 blir det på nytt Gothia Cup för killarna och här kommer lite info kring detta äventyr.
Boende och mat
Vi kommer att bo på i klassrum precis som förra året, förmodligen blir det på Hvitfeldska gymnasiet eller i närliggande byggnad. Här ligger också matsalen där vi äter frukost, lunch och middag alla dagarna.
Transport
I dagsläget så kommer vi inte att ha gemensamma minibussar utan tanken är att vi transporterar oss i Göteborg med hjälp av ledarnas bilar. Eventuellt kan vi även nyttja lokaltrafiken med våra gothia card men detta får vi se. Transporten och eventuell samåkning till och från Göteborg löser man på egen hand.
Ledare
Vi ledare som kommer att bo med laget är Andreas, Robert, Robin och Kristoffer.
Deltagaravgift
Deltagaravgiften på 1240 kr betalas in senast 15/11 till Andreas (Swish på 0733-929931)
Invigning
På fredagen 3/1 så invigs Gothia i Scandinavium med bland annat SSL-match mellan Pixbo och Kalmarsund. Detta ingår med Gothia card.
Samlingstider, packlista och annan info kommer när vi närmar oss avresa.
Finns det några andra frågor så använd kommentarsfältet.
/ Ledarna
Kioskschema
13 okt 2024 13 kommentarer
Hej på er!
Nu har kioskschemat från HAIF kommit och vi i P12 ska bemanna kiosken redan vecka 43. Jag har gjort ett schema för både vecka 43 och vecka 6.
Vad det gäller vecka 6 kommer ev. tider att justeras när det närmar sig men det återkommer jag kring då. Info om kiosken och hur nycklar hämtas/lämnas finns på Haifs hemsida under dokument - kiosk.
Kan ni inte ert tilldelade pass får ni byta mellan varandra men meddela gärna så vi har ett uppdatera schema:).
Hälsningar Frida
Bemanning Sekreteriat
30 sep 2024 5 kommentarer
Hej på er!
Nu ligger en lista över sekretariatsbemanning uppe under dokument på vår lagsida.
Byter ni med varandra så informera om det genom att kommentera denna nyheten i samband med den aktuella matchen. Så det blir lätt att veta om någon annan än den som står på schemat kommer.
Har man suttit i sekretariat tidigare och "klarar sig själv" så räcker det att man är på plats 30 min innan matchstart, vill man ha lite hjälp att komma igång så var på plats 60 min innan matchstart.
Att sitta i sekretariatet innebär
- Starta/stoppa klockan
- Registrera matchhändelser(domaren meddelar vad som ska registreras under match, t.ex. mål, utvisning, timeout m.m.)
Mvh Ledarna
Fler nyheter
Kommande aktiviteter
Tor 30/1
19:30-20:45 |
Träning
Norregårdshallen |
Sön 2/2
11:00-13:00 |
Match mot Växjö IBK Utveckling P12/2
Hovshaga Sporthall |
Mån 3/2
16:30-18:00 |
Träning
Hovshaga Sporthall |
Tor 6/2
19:30-20:45 |
Träning
Norregårdshallen |
Mån 10/2
16:30-18:00 |
Träning
Hovshaga Sporthall |
Tor 13/2
19:30-20:45 |
Träning
Norregårdshallen |
Lör 15/2
09:00-11:00 |
Match mot Carlshamns IBK P12-13/2
Sparbanken Arena |
Mån 17/2
16:30-18:00 |
Träning
Hovshaga Sporthall |
Tor 20/2
19:30-20:45 |
Träning
Norregårdshallen |
Mån 24/2
16:30-18:00 |
Träning
Hovshaga Sporthall |