Forum
SvaraKioskvecka och matchfunktionärer till söndag |
---|
Hej! Nu kommer en fullspäckad vecka med kioskansvar, bortamatch mot Hästen på fredag och hemmamatch mot Guldsmedshyttan på söndag. Ni som inte har koden till kiosken maila mig så skickar jag den (anna.h.lindvall@gmail.com). Kiosk: Måndag 3/2: Ödman öppnar - Olsson(Lindvall) stänger Tisdag 4/2: Verngren Hägg öppnar - Mörlin/Henriksson? stänger Onsdag 5/2: A-lagsmatch 17-21.30 Malm, Thyrstedt, Bohman Torsdag 6/2: Örhn Lagren öppnar - Olsson eller Mörlin stänger Matchfunktionärer söndag 9/2: Speaker: Grenestam/Holgersson? Tsm: Olsson Klocka: Thyrstedt Bås: Bohman Bås: Johansson Kiosk: Örhn Lagren Kiosk: Hägg LiveArena: Skoglund/Andersson? Fritt fram att byta mellan varandra om ni fixar det själv...😁 Nästa vecka har vi återigen kioskvecka inklusive A-lagsmatch på onsdag så det kommer nytt schema då... Anna Lindvall 1 feb 2020 |
Svar (9 st) |
---|
Anna, det här kommer jag säkert ångra men... ; ) Jag har både utbildning på slipmaskinen, båsfunktionär och i TSM och har kört samtliga sysslor kontinuerligt de senaste åren. Har kontakt med Per angående behörighet i TSM för IK Guts Finspång men när det är klart vet du att du kan använda mig till div. funktioner. Mvh/ Axel |
Härligt att höra! 😁 Du är varmt välkommen in i alla diverse sysslor hos oss. Jag lägger in dig till nästa gång... 😁 |
Tilläggas bör att jag arbetar skift (kvällar och helger) så ibland funkar det inte alls. |
Vi tar hela kioskpasset 3/2, kan inte hjälpa till V7. |
Hej Alla! På onsdag har vi i samband med A-lags matchen kiosken ihop med Bohman o Malm. Jag är på kurs i Götet o Maria jobbar till 19.00!! Finns det någon som kan då??så tar vi kiosken nästa match den 12/2!! Mvh Fredrik |
Hej! Om ingen annan kan på onsdag så hoppar jag in... hade annat planerat, men det går att flytta på i värsta fall. Det är både kiosk och grill som står på agendan, så det är nog bra om det är åtminstone tre personer. Anna |
Jag ska vara speaker på A-lagsmatchen men Stefan kan hoppa in o ta kiosken. |
Tack för hjälpen!! Då tar vi kiosken/grillning nästa vecka!! |
Toppen alla! Så bra vi löser allt tillsammans... :) Imorgon onsdag står Malm, Grenestam och Mogge i kiosken. Sen om ni har några grabbar som är på plats så kan de alltid hjälpa till (de är ju stora nu...;). Till kiosken hör också grillning av hamburgare... Nästa vecka på onsdagsmatchen har vi Thyrstedt, Bohman och en VAKANT plats (först till kvarn...;) Sen tillkommer resten av veckan i samband med våra träningar (må, ti, to), men det hoppas jag att vi kan lösa lika smidigt som denna vecka (någon Finspångare som kan öppna upp och Norrköpingsresenärerna avlöser vid 18.45). Mer om detta i slutet av denna hektiska vecka... OBS!!! KAN ALLA SOM FÅR DETTA MAIL SVARA MIG, ANTINGEN I FORUMET ELLER DIREKT TILL MIN MAIL SÅ JAG SER OM DET ÄR FLER ÄN BOHMAN SOM INTE FÅR NÅGRA MEDDELANDEN NÄR JAG LÄGGER UT SAKER PÅ FORUMET!!! FELSÖKNING PÅGÅR... ;) |