Forum
SvaraMatchfunktionärer 5/1-20 |
---|
Hej! Nu vankas det lite skön julledighet för oss alla, men snart har vi ett nytt år, med nya matcher... Den 5/1-20 är det dags för hemmamatch igen, men jag och Hugo firar in det nya året i Lule och är inte tillbaka till dess. Därför lägger jag ut matchfunktionärerna till dess redan nu... Som vanligt är det fritt fram att byta sinsemellan om ni fixar det själva. Speaker: Holgersson TSM: Grenestam Klocka: Thyrstedt Kiosk: Bohman Kiosk: Johansson Bås: Örhn Lagren Bås: Hägg LiveArena/Extra: Ödman Vet inte hur det är med Wi-Fi i ishallen nu, men om det inte finns något så går det att köra TSM med internetdelning via mobilen (kom ihåg laddare till mobilen). Matchfunktionärer beskrivning Kiosken: förbereds och öppnas upp vid tiden för samling, dvs 2 timmar innan matchstart. Domarfika förbereds innan matchstart (kaffe/läsk/kaka) & ställs ner i domarrummet. Tsm: bör vara på plats vid samlingen för att se att allt fungerar. Klockan: sätt igång klockan vid uppvärmningen (20 min) LiveArena: Se till att filmningen är igång minst 20 min innan matchstart... (tror inte att den automatiska kameran hinner komma...) Resten av funktionärerna: minst en halvtimme innan matchstart så att vi vet att allt är under kontroll vid matchstart. Fråga om något är oklart! Anna Lindvall 22 dec 2019 |
Svar (0 st) |
---|