Forum
TillbakaNewbody - gör så här för att komma igång |
---|
Hej alla, Då är det dags att köra igång med försäljning av Newbody's produkter för att tjäna in pengar till träningslägret! Vi har en säljperiod som börjar idag och pågår i 4 veckor. Gör så här: 1. Börja med att registrera dig som säljare här: https://www.newbody.se/reg/TDQSITT 2. Dela din personliga shop med vänner, kollegor och bekanta via mail, sms, facebook, etc. Länken hittar du när du är registrerad och klickar på "Dela shop": 3. Köparna kan med fördel göra sina beställningar som "direktköp" på siten, så länge de använder vår shop. Då tar Newbody hand om både beställning, leverans och ev. byten, som jag förstår det. Newbody skickar även 25 fysiska kataloger som man tex kan lägga ut på sin arbetsplats, visa släkt och grannar, etc. Jag skickar med dessa till en träning när de kommer. Newbody's produkter består alltså bl.a av strumpor, underkläder, träningskläder, kryddor, hemprodukter och basplagg. Man köper ett paket för 150 kr, varav 37 kr går till vår lagkassa. Personligen tycker jag att detta är lite kul eftersom vi stöttat andras föreningar i flera år och kan verkligen rekommendera deras strumpor och tanktops! Jag lägger ut information i whatsapp-gruppen med. Ställ gärna frågor, peppa och tipsa varandra på hur du involverar barnen. Hoppas att så många som möjligt hakar på! Ulrika (Ingrids mamma) 10 jan 2022 |
Svar (1 st) |
---|
Toppen! Jag ser fram emot katalogen och tar med den till jobbet! |