Forum
TillbakaJulgransförsäljning :) |
---|
Hej alla föräldrar, Nu är det dags för årets sista föräldrainsats! Vi har fått måndagen den 20 december, mellan kl 16-19. Vi delar upp tiden på två pass med två vuxna på varje. Även reserver välkomnas att svara här. - Pass 1. 16-17.30 - Pass 2. 17.30-19 Pass 1: Hämtar dagskassan från de som stänger på söndagen (P04, strax efter kl 18). Kommer lite tidigare på måndagen för att förbereda (packa upp några granar och tända brasa). Pass 2: Packar ihop, städar och lämnar dagskassan vidare till P08 när de kommer. Föreningen hälsar: - Varma och oömma kläder rekommenderas - Städa efter passet - Betalning via swish eller kontant - Hör av er till Göran om granar börjar ta slut, något saknas eller om ni har frågor (070-722 18 44) Ulrika Dettner Larsson 28 nov 2021 |
Svar (12 st) |
---|
Vi kan ta pass 2 den 20/12 17.30-19.0 |
Hej! Jag föreslår att man delar ut tider till de föräldrar som inte stod i caféet senast vi hade det. Blir mer rättvist fördelat så, tycker jag. |
Tack Karima, toppen! |
Hej Ylva, bra tips. Jag fördelar tiderna om det behövs, men först testar vi att gå på frivillighet. Det behövs alltså tre personer till granförsäljningen den 20 december. Om du inte har haft tid att hjälpa till i caféet i år så är detta ett toppentillfälle att göra en enkel, begränsad och framför allt kul insats. Hojta här i kommentarsfältet! - Pass 1. 16-17.30: Två personer - Pass 2. 17.30-19: Karima + en person till |
Hej. Vi kan stå med Karima på pass 2. |
Härligt Pernilla, tack för det! Då var det bara två personer som saknas till pass 1 kvar. |
Hej! Det saknas två personer till pass 1 (kl 16-17.30) den 20 december. |
Nu är vi fulltaliga! Richard (Ellens pappa) och Rolf (Kiras pappa) tar första passet på måndag. Karima plockar upp dagskassan hos P04 på söndag. - Pass 1. 16-17.30: Richard + Rolf - Pass 2. 17.30-19: Karima + Pernilla Anders och jag är reserver om någon får förhinder: 070-620 33 21 Stort tack allihop! /Ulrika |
Hej! Tyvärr var jag med om en liten olycka igår. Jag behöver en ersättare för granförsäljning ikväll. Jag har nycklarna hos mig. Ring gärna om någon kan ställa upp. 0707873455. Jag är inte smittsam. |
Oj då, hoppas du är ok! Anders tar din plats till det andra passet. Richard eller Rolf, har ni möjlighet att hämta nyckeln hos Karima? |
Jag ringer Karima och fixar! |
Tack, nu är allt löst! |