Forum
TillbakaSvfa camp 14-16 juni |
---|
Hej på er! Olivia Å och Py är anmälda till Svfa camp på Gröndals Bp den 14-16 juni. Vore kul om fler från laget går. Se https://svfa.se/aktivitet/grondal-14-16-juni/ Mvh Karin Karin Å. 6 apr 2021 |
Svar (9 st) |
---|
Anmäler Lenke nu, hoppas på fler från laget!! |
Ella är anmäld, jag har glömt att svara här. |
Jag kollar med Michelle! Något helt annat, har fler behov av att beställa nya kläder och vill göra en gemensam beställning? //Charlotte |
Jag kollar med Hilda. Charlotte, jag är intresserad av sambeställning av kläder! |
Vi är intresserade av att sambeställa kläder också! Med vänlig hälsning, Ragna |
Vi är gärna med på sambeställning. |
Maja också anmäld nu! |
@charlotte vi är också intresserade av sambeställning av kläder (om det inte är för sent). |
Hej! Förlåt sent svar! Nej, det är inte för sent, dock kan jag inte beställa kläder med initialer när jag loggar in från min dator. Jag har försökt alla möjliga webbläsare och tom en annan dator, men det går ändå inte. Jag har kontakt med Stadium (de får dock fram med initialer när de loggar in på samma konto från sitt håll), dessutom verkar en del storlekar vara slut just nu. Känner någon annan för att testa logga in på lagets konto? Maila isf mig på charlotte_dufva@hotmail.com för inloggningsuppgifter. :) //Charlotte |