Forum
TillbakaFix i klubbhuset |
---|
Hej Det har gått ut ett generellt meddelande/uppmaning om att vara med och fixa klubbhuset vid fotbollsplanen. Det handlar om att delta på ett möte och en första städning söndagen den 10 mars. Där kommer alla idéer och förslag på vd som kan och behövs göras med huset att diskuteras. Och sen någon eller några fler dagar/uppgifter att göra senare i vår. Jag tror att vi alla gärna vill se en upprustning av klubbhuset både vad gäller städning och lättare renovering. De ber om två föräldrar per lag som medverkar den 10 mars. Kan vi hitta två föräldrar ur vårt lag som kan tänka sig att gå på mötet den 10 mars? Och alla vi andra, vad vill/tycker vi ska göras med lokalen? Vad ska vi skicka med dessa två till det första mötet? Jag är bortrest den dagen, men tar gärna på mig att göra en insats senare i vår. Är det fler som kan tänka sig att göra det? Svara gärna så fort som möjligt i denna tråd så kan jag sammanställa och skicka in svaret från F-09. Mitt första medskick är omklädningsrummen och duscharna - att få dem att bli lite mer inbjudande, städade, hela, sanerade... Allt gott till er alla! Emilia Winberg Emilia Winberg, Hildas mamma 11 feb 2019 |
Svar (10 st) |
---|
F09 skulle även behöva en representant i ungdomsutskottet. Vem kan tänka sig det? Handlar om ett par möten per termin och ev något ansvarsområde som har ned ungdomsverksamheten att göra. |
Hej! Om ingen annan aspirerar på ungdomsutskottet kan jag tänka mig att kliva in där. Ingen som kan sätta på sig jobbarbyxor och hjälpa till den 10 mars med fixet på klubbhuset? |
Jättebra Emilia! Kontakta Mats Bigner om det så att du blir kallad när det är dax för möte. |
Jag kan gå på mötet den 10 mars och hjälpa till med fixande! |
Albas mamma alltså :) |
Ni är toppen! Tack båda!! |
Jag kan gå på mötet 10 mars |
Jag kan gå på mötet 10 mars |
Toppen Rebecka och Pelle! Då anmäler jag in er två. Självklart får fler gå. |
Hej! I söndags var jag, Alba, Pelle och Edit i klubbhuset. Började med möte, där Karima berättade om idéer för klubbhuset. Planen är att göra det mysigare, och försöka få det till ett ställe där våra barn kan hänga. Ett bidrag på 10 000 kr finns! Alla idéer mottages tacksamt. Det kommer att läggas ett nytt golv i caféet och hallen. Det finns även en fundering på att öppna upp köket för att få mer plats. Kanske målning..? Efter mötet skurade vi toaletter, handfat, och duschrum. Torkade väggar, lister och dörrar. Tvättade fönster. Övriga deltagare fixade gångjärn/dörrar, nytt lås på ena boden, nya fönsterhakar, spikade upp grejer i andra boden, städade i köket, skurade glassbilen mm mm. Fler möten kommer senare i vår. Alla får hjälpa till om de vill 😀. Mvh Rebecca |