Föreningsmöte/ledarmöte
Mån 4 maj 2020, 18:00-20:00
Sportarenan
Samling: 18:00, Sportarenan nere vid Åkeredsplanen.Karta
Hej kära ledare!
För alla som är med digitalt, länk kommer att finnas här i möteskallelsen på mötesdagen som ni följer för att ansluta er.
uppdaterad: 28/4
https://meet.google.com/mjp-wruk-htu
alt telefon: Delta per telefon
+46 8 505 446 28 Pinkod: 757 420 823#
Föreningen bjuder på fika.
/ Jerry med styrelsen
Dagordning:
1. Laget runt - presentation av mötesdeltagare, namn och lagtillhörighet
2. Hall tider nästa säsong - kort info från Jerry om processen fram till säsongspremiär
3. Kort info från styrelsen - Björnslaget, nya matchställ m.m.
4. Sammanfattning av status i föreningen utifrån era svar
5. Prioriterade utvecklingsfrågor för FIBK nästa säsong
Information
Inför mötet önskar styrelsen en sammanfattning från varje lag om hur ditt lag mår och en kort utvärdering av säsongen som varit per mejl till kansli@fibk.se. Har du tankar om hur föreningen kan stärka samarbetet mellan lagen och mellan styrelse och laget? Finns det något stöd laget saknar från föreningen?
Utifrån era kloka reflektioner är målsättningen att vaska fram de prioriterade frågorna för vårt gemensamma utvecklingsarbete nästa säsong som vi kort dryftar på mötet. OBS, i mejlet önskar vi också att ni anger era önskemål om träningstider och plats (hall) nästa säsong, samt hur många lag ni önskar anmäla i seriespel.
Minst en ledare/förälder per lag måste medverka på mötet, sedan är max antal ledare satt till 50 st! Stanna hemma eller delta digitalt om du inte är frisk!
meet.google.com/mjp-wruk-htuFör alla som är med digitalt, länk kommer att finnas här i möteskallelsen på mötesdagen som ni följer för att ansluta er.
uppdaterad: 28/4
https://meet.google.com/mjp-wruk-htu
alt telefon: Delta per telefon
+46 8 505 446 28 Pinkod: 757 420 823#
Föreningen bjuder på fika.
/ Jerry med styrelsen
Dagordning:
1. Laget runt - presentation av mötesdeltagare, namn och lagtillhörighet
2. Hall tider nästa säsong - kort info från Jerry om processen fram till säsongspremiär
3. Kort info från styrelsen - Björnslaget, nya matchställ m.m.
4. Sammanfattning av status i föreningen utifrån era svar
5. Prioriterade utvecklingsfrågor för FIBK nästa säsong
Information
Inför mötet önskar styrelsen en sammanfattning från varje lag om hur ditt lag mår och en kort utvärdering av säsongen som varit per mejl till kansli@fibk.se. Har du tankar om hur föreningen kan stärka samarbetet mellan lagen och mellan styrelse och laget? Finns det något stöd laget saknar från föreningen?
Utifrån era kloka reflektioner är målsättningen att vaska fram de prioriterade frågorna för vårt gemensamma utvecklingsarbete nästa säsong som vi kort dryftar på mötet. OBS, i mejlet önskar vi också att ni anger era önskemål om träningstider och plats (hall) nästa säsong, samt hur många lag ni önskar anmäla i seriespel.
Minst en ledare/förälder per lag måste medverka på mötet, sedan är max antal ledare satt till 50 st! Stanna hemma eller delta digitalt om du inte är frisk!
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 13 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här