Forum
SvaraFörsäljning av Newbody familjen inför Bullerbycup- slut sälj datum 20/5 |
---|
Hej alla föräldrar i BK Ljungsbro/IFK Vreta! Börjar bli dax för att samla in mer buffert till bullerbycup. Försäljning kommer ske via Newbody familjen (Newbody kläder, Spicy dreams, Home sermonies i samma katalog) som vi tidigare provat 2019 i BK Ljungsbro laget och varit ganska lättsålt och haft ett bra urval. Jessica Karlsson ( Nellies mamma) kommer börja dela ut kataloger för försäljning av Newbody familjen på träningen efter påsk. Även flygblad för tjejerna att lägga i postlådorna runt omkring i Ljungsbro/Berg och kanske även på anslagstavlan i närområdet. Vi säljer till den 20/5-22 på kvällen då skickas in allas ordnar in. Ni loggar in och skapar erat konto. Ni får katalog och beskrivning hur ni gör. Börjar dela ut katalogerna, flygblad och dela länken online. Det finns direkt köp (köpare får leverans till egen adress) eller via säljaren (Jessica Karlssons adress). Vi kommer köra att som förra gången att man kan köpa sig fri från försäljningen för 500kr. Alla andra behöver sälja minst 10 paket. Nu kör vi så tjejerna får in en slant till lagkassan eftersom det fattas 1/3 av kostnaden för Bullerby Cupen i sommar. Mer information kommer närmre deadline för slutdatum. Kör hårt!! För de som inte tränar veckan efter påsk finns kataloger att hämta på min adress: Jessica Karlsson, Gunnarstorpsvägen 6, Ljungsbro under kvällstid. Vid frågor 073-5756797 eller carlsson.79@hotmail.com . Länken leder till sidan där ni själva genomför eran registrering: https://www.newbody.se/reg/TDVUYZO Hälsningar Föräldragruppen Åsa, Hanna och Jessica Jessica Karlsson 13 apr 2022 |
Svar (9 st) |
---|
hej alla föräldrar i BK Ljungsbro/ IFK Vreta! För de barn som inte hade möjlighet att hämta newbody familjens kataloger samt flygbladen vid träningen i onsdags: jag kommer ta med ett par till tellby städdag imorgon 10-13. Annars finns dom att hämta hemma hos oss på kvällstid. Om ni hör av er via sms kan jag hänga ut på dörrhandtaget vid annan tid - punkt. Mer info finns att läsa på lagets hemsida under ”forum” eller på lagets facebook sida : https://www.facebook.com/groups/290348372527972/?ref=share Jessica Karlsson, Gunnarstorpsvägen 6, Ljungsbro. Vid frågor 073-5756797 eller carlsson.79@hotmail.com Trevlig helg Jessica Karlsson |
hej Gänget Nu är vi igång på riktigt med försäljningen av newbody, för er som inte registrerat er ännu är länken nedan: https://www.newbody.se/reg/TDVUYZO Tips: Ta med katalogerna till era arbetsplatser Visa katalogerna för släkt och vänner Ta med katalogerna och knacka dörr i närområdet Klicka på "Dela"-knappen nedan och du delar din shop till dina Facebook-vänner. Skriv gärna några rader om vad ni ska hitta på för pengarna! Det är enkelt att dela din shop! Mejla länken eller skicka via Messenger så kan dina kunder titta igenom shoppen i lugn och ro och sedan enkelt göra sin beställning online. I shoppen finns fler unika produkter som bara finns online. Låt tonåringarna dela ut säljbladet till arbetsplatser eller brevlådor i området. Lägg beställningarna löpande på din beställningssida under Sortiment/Beställ. Sista registreringen av beställningar är 20/5, då avslutas försäljningen. Lycka till ! Mvh Jessica, Åsa & Hanna |
Hej alla föräldrar och bolltokiga barn! Nu på fredag ( 20/5, vecka 20) kväll är sista dagen för registrering av era köp i newbody familjen. Hör av er till Hanna Nyberg om ni har köp ni vill tillgodoräkna via QR koden som skickades ut som flygblad (hamnade nämligen på Nybergs registrering). Ni som väljer friköp kontant hör av er till mig så jag vet antal och vilka familjer: Via mail carlsson.79@hotmail.com eller via sms 073-5756797. Påminnelse kommer även senare i veckan. Hittills har vi samlat in ca 7000:-. Heja heja!! mvh Jessica Karlsson |
hej alla föräldrar Senast ikväll ( fredag 20/5) är det dax att klarmarkera era registreringar/försäljningar ( minst 10 paket) ni gjort gällande newbody familjen . Har ni inte registrerat er ännu , gör detta och lägg in era försäljningar. För er som istället väljer friköp 500:- behöver jag veta vilka ( några har hört av sig men gissar att det är fler). Påminnelse igen att kontakta Hanna Nyberg eller mig gällande köp via QR koden som man vill tillgodoräkna sin egen försäljning. Här är registreringslänken för er som glömt att ordna med detta ännu: Inom kort återkommer jag om mer info om bl. a betalning till mig. Tips är att redan nu börjar ta betalt från era försäljningar eftersom fakturan ska betalas ganska snart efter leverans av produkterna. carlsson.79@hotmail.com alt 073-5756797 Trevlig helg 😀 mvh Jessica Karlsson |
hej igen Glömde visst länken 🤣😀 https://www.newbody.se/reg/TDVUYZO Trevlig fredag på er/ Jessica |
Hej alla föräldrar Nu är beställningarna på newbody familjen ivägskickade och jag får dessa transporterade till mig på fredag 27/5. Välkomna att hämta era paket fredag kväll mellan kl 18-20. För er som inte kan då finns möjlighet att hämta söndag 29/5 mellan kl 16-17. Jag bor på gunnarstorpsvägen 6, gult tegelhus med rödaktig puts. Finns en efterbeställnings period till och med 26/6 för dem som vill/ glömde beställa. Har aktiverat den och det blir ingen extra kostnad för laget eftersom vi allihop varit så bra på att sälja😀🙌🏻. ca 20 000:- inkl friköpen. Bra jobbat!!! Vid frågor : 073-5756797 carlsson.79@hotmail.com mvh Jessica Karlsson |
Stort tack till föräldragruppen, Jessica, Hanna o Åsa som roddat med försäljningen! Toppen! O tack alla för er försäljningsinsats! Mycket bra jobbat! /Ledarna |
Hej gänget Vid hämtning av newbody leveransens lådor ligger en plocklista i med swish nummer, summa och datum för sista betalningsdatum 5 juni. Ni som skulle ha friköp gäller samma sista betalningsdatum. Jag skall sedan betala slut fakturan inom kort. För er som missade informationen så pågår möjligheterna att efterbeställa fram till slutat av juni. Trevlig helg😀 Swish 073-5756797 mvh Jessica Karlsson |
Hej gänget Påminnelse för er som ännu inte betalt Newbody familjen eller friköp , sista betalningsdatum idag 5 juni. Vid hämtning av newbody leveransens lådor låg en plocklista i med swish nummer, summa och datum för sista betalningsdatum. Ni som skulle ha friköp gäller samma sista betalningsdatum. Jag skall sedan betala slut fakturan inom kort. Trevlig helg😀 Swish 073-5756797 mvh Jessica Karlsson |