Forum
SvaraFörsäljning av Sockgrossisten |
---|
Hej alla föräldrar i BK Ljungsbro/IFK Vreta! Börjar bli dax för att samla in en buffert till kommande fotbollssäsong. Försäljning kommer ske via Sockgrossisten som vi tidigare provat och varit ganska lättsålt och haft ett bra urval. Åsa Kernell( Wilmas mamma) kommer börja dela ut kataloger för försäljning av sockgrossisten imorgon på träningen och även på onsdagsträningen. Vi säljer till den 23/2-22 på kvällen där skickas in allas ordnar in. Ni loggar in och skapar erat konto. Ni får katalog och beskrivning hur ni gör. Börjar dela ut katalogerna från sockgrossisten imorgon och sen på onsdag. Vi kommer köra att som förra gången att man kan köpa sig fri från försäljningen för 400kr. Nu kör vi så tjejerna får in en slant till lagkassan.. Kör hårt!! Hälsningar Föräldragruppen Åsa, Hanna och Jessica Jessica Karlsson 23 jan 2022 |
Svar (6 st) |
---|
På onsdag den 26/1 står jag Åsa efter träningen i berg o delar ut kataloger till er som inte hämtat. Sen blir det engenansvar att hämta hemma hos mig. Åsa Kernell Von Fersens Väg 6 Ljungsbro. |
Hej! Vi dyker upp och hämtar katalog tidigast under början på nästa vecka då vi sitter i familjekarantän. |
Hej, Vi har fått frågor om en minimigräns på sålda paket, 8 st paket har vi bestämt att lägga den på. Ha det fint |
Hallå alla föräldrar. Nu är det bara några få dagar kvar på försäljningen. Glöm knte att lägga in era beställningar innan den 23/ kl 20.00. För efter 20.00 skickar jag in allt. Kör hårt nu dom sista dagarna💪 Heja heja!!/ Åsa, Hanna och Jessica. Obs mer info kommer om när o var man kan hämta sina saker! |
Tisdag 1/3 kommer varorna! Hämtning sker på tisdag mellan kl 20 -21 på Von Fersen Väg 6. Betalning via swish senast den 10/3, gäller även de som ska betala 400kr för friköp, till Åsa 0736708490. //Föräldragruppen |
Hej. De är några som inte hämtade sina strumpor idag. Wilma tar med de till träningen i Berg imorgon. De som inte kan hämta i Berg imorgon får vänta tills på måndag. Hämtas på samma adress som idag! Se mail! |