Information avseende fotbollssäsong 2025
Information avseende fotbollssäsong 2025,
Inom kort kommer fotbollens deltagarfakturor att skickas ut per mejl med förfallodag per 30 mars. Läs igenom informationen nedan om vad som gäller för respektive ålder/lag.
Avgiftsstruktur EIF Fotboll 2025
- Deltagarfakturor skickas per mejl via Svenskalag. Det är målsmän-/spelarens ansvar att korrekta och uppdaterade kontaktuppgifter finns registrerade på medlemsprofilen i Svenskalag.
- EIF medlemsavgift faktureras separat från huvudföreningen från början av mars och framåt, 150kr/junior (upp tom födda -09) och 250kr/senior (från födda -08). Medlemsavgiften är obligatorisk för alla aktiva spelare och lagledare.
- Önskan om annan betalplan, kontakta klubbchef ekonomi@enebybergsif.se för godkännande och överenskommelse.
- Ny spelare får prova på vid två tillfällen, därefter måste medlemsansökan skickas in till föreningen för att bli medlem. Bli medlem i Enebybergs IF (svenskalag.se)
- Olycksfallsförsäkring gäller endast om avgifterna är betalda.
- Spelare som inte har betalt avgifterna per förfallodag eller enligt överenskommen betalplan kommer automatiskt att stängas av från vidare deltagande i föreningens tränings- och matchaktiviteter. Spelare avaktiveras i föreningens lagadministrativa system Svenskalag och i SvFFs tävlingssystem FOGIS.
- Föreningen använder sig av betalningsföreläggande vid utebliven betalning.
- Informationen finns publicerad på vår hemsida Enebybergs IF - Fotboll - Svenskalag.se
- Om spelare slutar under säsong;
- Dam-/Herr senior tom F/P 2017,
- Avgiften omfattar hela säsongen från januari tom december.
- Fakturorna skickas ut vid ett tillfälle, ffd 30/3.
- Om spelplats sägs upp senast den 25 mars debiteras 25 % av den totala årsavgiften, förutsatt att närvaro har registrerats sedan verksamhetsårets början.
- Om uppsägning av spelplats sker efter den 25 mars debiteras 50% av den totala årsavgiften.
- Om uppsägning av spelplats sker efter den 30 juni debiteras 75% av den totala årsavgiften.
- Om uppsägning av spelplats sker efter den 15 september debiteras 100% av den totala årsavgiften.
- Uppsägning av plats görs skriftigt till ekonomi@enebybergsif.se
- F/P 2018
- Avgiften omfattar vår och hösttermin
- Vårterminen omfattar perioden 15 mars tom 30 juni
- Höstterminen omfattar perioden 15 aug tom 30 okt
- Fakturan skickas ut vid ett tillfälle, ffd 30/4.
- Uppsägning av plats görs skriftigt till ekonomi@enebybergsif.se
- Om uppsägning av spelplats sker efter den 30 mars debiteras 50% av den totala årsavgiften.
- Om uppsägning av spelplats sker efter den 30 juni debiteras 75% av den totala årsavgiften.
- Om uppsägning av spelplats sker efter den 15 september debiteras 100% av den totala årsavgiften.
- Dam-/Herr senior tom F/P 2017,
Ta gärna del av våra sociala medier hemsida
https://www.facebook.com/enebybergs.idrottsforening/
https://www.instagram.com/enebybergsif/
Nu ser vi framemot ett härligt fotbollsår!