Nästa match
Senaste resultat
Nyheter från föreningen
Medlemsundersökning
7 mar
Orsa sporthall
3 nov 2024
Digers damlag möter LI20
24 okt 2024
Hallklimat
24 okt 2024
Poolspel P16/17 Orsa Sporthall
18 okt 2024
Påminnelse medlemsundersökning
18 mar, 10:12 0 kommentarer
Hej föräldrar och tränare. Jag förväntar mig att ni är med och gör VÅR förening bättre. Nedanstående enkät ska besvaras omgående!
”Hej!
Som en del i vårt arbete med verktyget Vår Förening Vill har vi i styrelsen bestämt oss för att göra en medlemsundersökning.
För att vi ska kunna utvecklas och bli ännu bättre som förening är dina synpunkter, åsikter och önskemål jätteviktiga för oss. Därför skulle vi verkligen uppskatta om du tar dig tiden att besvara en enkät vi kallar för Föreningskollen.
Föreningskollen är framtagen av Svenska Innebandyförbundet och innehåller frågor om vår föreningsidé, organisation, verksamhet och kommunikation. När du svarar på enkäten önskar vi att du svarar ärligt och utifrån din egen uppfattning av vår förening. Alla svar görs helt anonymt.
Så här går det till:
1. Klicka på länken i det här mejlet. 2. Ange din e-postadress (kommer inte kopplas till dina svar). 3. Välj din roll i föreningen (utövare, ledare eller anhörig). 4. Ange din ålder och kön. 5. Välj vilket distriktsförbund vår förening tillhör (ert distriktsförbund) och klicka på nästa. 6. Välj vår förening (ert föreningsnamn). 7. Klicka på avsluta. 8. Du får nu ett mejl med ny länk till själva enkäten. 9. Besvara samtliga påståenden i enkäten genom att välja ett av följande svarsalternativ: Stämmer inte alls, stämmer inte riktigt, stämmer till viss del eller stämmer helt. 10. Klicka på avsluta när du kommer till sista sidan.
Bra att tänka på:
• Läs varje påstående noga. • Svara ärligt utifrån vad DU tycker. • Kontakta oss om du behöver hjälp med att besvara enkäten. • Är du under 18 år rekommenderar vi att du besvarar enkäten i vuxet sällskap. • Besvara inte enkäten i grupp eller tillsammans med någon annan som kan påverka dina svar. • Du kan alltid gå tillbaka till föregående sida och dubbelkolla något eller ändra ett svar, fram till att du klickat på avsluta på sista sidan. • Du kan avbryta eller pausa en stund och sedan fortsätta utan att behöva göra om från början. • Du kan fylla i enkäten på en dator, i en smartphone eller på en surfplatta.
Här är länken till Föreningskollen: https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=V33YYFNKSP3K
Lycka till och stort tack för att du vill hjälpa oss att utvecklas tillsammans!
Med vänlig hälsning,
Styrelsen”
Information Knattespelen Falun
17 mar, 09:22 0 kommentarer
Halloj 😊
Lördagen den 29 mars är det dags igen, tjejerna ska spela avslutande Knattespel i Falun, Alla på plan 1 😊 Tränarna önskar samling 08.30!
Vi är tilldelade följande matcher:
09:10 Digers BK - IBF Hedemora
10:30 IBF Falun svart - Digers BK
12:00 Digers BK - IBF Falun Rosa
Medtag matchställ (både rött och svart), skor, klubba, vattenflaska och glasögon!
Hälsningar, ledare och tränare
VIKTIGT! Medlemsundersökning
6 mar, 21:16 0 kommentarer
Hej föräldrar och tränare. Jag förväntar mig att ni är med och gör VÅR förening bättre. Nedanstående enkät ska besvaras senast 13 mars!
”Hej!
Som en del i vårt arbete med verktyget Vår Förening Vill har vi i styrelsen bestämt oss för att göra en medlemsundersökning.
För att vi ska kunna utvecklas och bli ännu bättre som förening är dina synpunkter, åsikter och önskemål jätteviktiga för oss. Därför skulle vi verkligen uppskatta om du tar dig tiden att besvara en enkät vi kallar för Föreningskollen.
Föreningskollen är framtagen av Svenska Innebandyförbundet och innehåller frågor om vår föreningsidé, organisation, verksamhet och kommunikation. När du svarar på enkäten önskar vi att du svarar ärligt och utifrån din egen uppfattning av vår förening. Alla svar görs helt anonymt.
Så här går det till:
1. Klicka på länken i det här mejlet. 2. Ange din e-postadress (kommer inte kopplas till dina svar). 3. Välj din roll i föreningen (utövare, ledare eller anhörig). 4. Ange din ålder och kön. 5. Välj vilket distriktsförbund vår förening tillhör (ert distriktsförbund) och klicka på nästa. 6. Välj vår förening (ert föreningsnamn). 7. Klicka på avsluta. 8. Du får nu ett mejl med ny länk till själva enkäten. 9. Besvara samtliga påståenden i enkäten genom att välja ett av följande svarsalternativ: Stämmer inte alls, stämmer inte riktigt, stämmer till viss del eller stämmer helt. 10. Klicka på avsluta när du kommer till sista sidan.
Bra att tänka på:
• Läs varje påstående noga. • Svara ärligt utifrån vad DU tycker. • Kontakta oss om du behöver hjälp med att besvara enkäten. • Är du under 18 år rekommenderar vi att du besvarar enkäten i vuxet sällskap. • Besvara inte enkäten i grupp eller tillsammans med någon annan som kan påverka dina svar. • Du kan alltid gå tillbaka till föregående sida och dubbelkolla något eller ändra ett svar, fram till att du klickat på avsluta på sista sidan. • Du kan avbryta eller pausa en stund och sedan fortsätta utan att behöva göra om från början. • Du kan fylla i enkäten på en dator, i en smartphone eller på en surfplatta.
Här är länken till Föreningskollen: https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=V33YYFNKSP3K
Lycka till och stort tack för att du vill hjälpa oss att utvecklas tillsammans!
Med vänlig hälsning,
Styrelsen”
Uppdaterad! Spelschema poolspel Orsa 9/2
6 feb, 19:42 0 kommentarer
Hej. Uppdaterat spelschema:
10.00 Digers BK - IBF Falun Svart
10.50 IBF Hedemora - IBF Falun Rosa
11.50 IBF Falun Svart - IBF Hedemora
12.40 IBF Falun Rosa - Digers BK
13.40 Digers BK - IBF Falun Svart
14.30 IBF Hedemora - IBF Falun Rosa
Medtag matchställ (både rött och svart), skor, klubba, vattenflaska och glasögon!
Hälsningar, Amanda lagledare
Uppdaterad! Information/arbetsfördelning poolspel 9/2
6 feb, 19:11 0 kommentarer
Hej. Nu börjar det närma sig vår tur att arrangera poolspel, detta är min första gång att organisera så kom med feedback om det är rörigt eller så :)
ALLA samlas på sporthallen 09.00 och vi föräldrar hjälps åt att bygga sargen och göra i ordning för dagen. ALLA hjälps även åt att städa och plocka ihop efter dagens slut.
Arbetspassfördelning
Sekretariat 09.30-12.00 Ines F, Ines VH
Sekretariat 12.00-15.30 Nova, Ainoa
Matchvärd 09.30-12.00 Janni, Astrid
Matchvärd 12.00-15.30 Karin
Kiosk 09.30-12.00 Alma, Linn
Kiosk 12.00-15.30 Natalia, Margot
Toast Alma, Linn, Ines VH, Janni, Astrid, Estelle, Nova
Fikabröd/baka Karin, Ines F, Margot, Molly, Minah, Ainoa
Sekretariat: Klocka och blås vid byte (2min). Ta in laguppställning och fyll i resultat-lapp.
Matchvärd: Följ länken och läs på dokumentet inför ditt pass, väst för matchvärdar finns i kiosken. dalarnas-ibf-matchvärdar-2425.pdf
Toast: Ta en limpa med toastbröd. Förbered hemma med smör, ost och skinka. Ta med till samling.
Fikabröd/baka: Köp eller baka motsvarande en långpanna med ex chokladrutor eller silviakaka. Ta med till samling.
Vi alla hjälps åt så gott vi kan med de olika uppgifterna under dagen. Informera genom att kommentera inlägget nedan om ni byter pass med varandra.
Hälsningar, Amanda lagledare