Dela nyhet
Musik & Motor 2024 Funktionärsarbete!
31 jul 2024 2 kommentarer
Hej!
Arbetspassfördelning 2024:
Fredag Städning Dalg 9/8: MT-Cup, Pojkar & Flickor födda 14-18
Lördag Städning Dalg 10/8: Pojklag Div.2, Pojklag Div.3, Pojklag Div.6, Pojklag Div.7
Söndag Städning Dalg 11/8: Flicklag.3, Flicklag Div.4, Flicklag Div.7
Söndag Städning Tingshusparken: Herrlag
Kiosk Dragracing Fredag: Pojklag Div.3
Parkering Lördag: Flicklag Div.3
Monztabanan Torsdag 8/8: Herrlag + Pojklag Div.2
Fredag: Cykelvasa Start Oxberg: Herrlag + Pojklag Div.2
Uppsättning Banderoller Cykelvasa: Herrlag
Stafettvasa Lördag 17/8: Flicklag Div.4
Info till berörda lag och föräldrar inför Älvdalens IF fotbolls städuppdrag fredag, lördag och söndag morgon 9:e-11:e Augusti V.32.
Vi önskar så många hjälpande händer som möjligt för att göra uppdraget så smidigt som möjligt.
Funktionärsarbete är obligatoriska för alla spelare i föreningen, har man inte möjlighet att delta ber man en förälder, släkting eller kompis om hjälp. Byt arbetspass med varandra vid förhinder.
Arbetspassen är viktiga för att vi skall ha ekonomisk möjlighet att bedriva verksamheten med utrustningsinköp, sköta planer och faciliteter samt ha ekonomi att ha lag i olika seriespel. Vi är tacksamma för all hjälp vi kan få under några få timmar vid något av tillfällena.
Anmäl gärna ert deltagande till er respektive lagledare. Vi är tacksamma om fler kan och vill stödja verksamheten där era barn och ungdomar är aktiva.
Tider & praktisk information:
Tiderna för städning gäller samtliga dagar
Samling kl 06.00 vid ICA Parkeringen.
(Förväntad tidsåtgång per pass är ca 2-3 timmar).
Här tilldelas ni olika områden i grupper för städning samt får information om hur städningen skall gå till. Vi kommer att städa Dalgatan inklusive trottoarer från norra i byn från infarten till besparingsgaraget ned till Din-X macken söderut i byn.
Parkeringsytor skall städas samt Hotellvägen & Ribbholmsvägen. Till vår hjälp har vi en sopbil med chaufför som vi sopar ner anpassat skräp från trottoarerna till i vägbanan som sedan kommer och samlar upp det. Skräp som vi manuellt skall ta hand om är plastpåsar, skrymmande saker samt flaskor och burkar som antingen kastas eller sorteras för pantning.
Klubben tillhandahåller ett antal sopkvastar, sopsäckar, sopcontainers finns utplacerade att slänga sopsäckarna i.
Medtag gärna egna sopkvastar, handskar, kläder efter väder och uppgift samt ett glatt humör så gör vi jobbet tillsammans så roligt som möjligt.
Barn från knattefotbollen som vill delta tillsammans med föräldrar är varmt välkomna då det finns lämpliga uppgifter för alla att utföra.
Tack på förhand för ert deltagande
Mvh Älvdalens IF Fotbolls styrelse
Kommentarer
Daniel Nyström 31 jul 2024
Tack för bra info och fördelning av uppgifter👍
En fråga som gäller div 2 laget.
Vad gäller för starten i oxberg och monzta banan- tider och antal personer på de passen ?
Måste veta detta så att vi om möjligt kan dela upp laget på olika arbetsuppgifter !
Frida Gustafsson 8 aug 2024
Jag och Bengt Leandersson byter med varandra,så han städar imorgon och jag på söndag. Mvh