Forum
TillbakaSaknade byxor |
---|
Hej! Arvid tog på sig fel byxor när han åkte hem, och någon har varit snäll och lämnat hans utanför vårt hus. Nu har vi alltså ett par extra, onsmnade träningsoverallsbyxor i st 140. Är det någon som saknar dem? Helen Hedebrand 21 apr 2018 |
Svar (11 st) |
---|
Halloj, Albert saknar byxor men de har en liten lapp med namn?? 140 stämmer iaf. Lappen är isf. påstruken. Tror dessutom Elliot saknar en tröja! Kolla i era väskor o påsar så kommer de förhoppningsvis till rätta / Jonas |
Sen vill jag passa på att tacka alla föräldrar som komma och stötta och hejade på våra killar😊👍⚽️ |
Hej! Hilding saknar ett par byxor, de är märkta på tvättlappen. Hilding eller Dagson. Men det är nog borttvättat nu. Strl kommer jag ej ihåg. Titta gärna! Tack på förhand! Mvh Anna Blom Dagson |
Hej! Hilding saknar ett par byxor, de är märkta på tvättlappen. Hilding eller Dagson. Men det är nog borttvättat nu. Strl kommer jag ej ihåg. Titta gärna! Tack på förhand! Mvh Anna Blom Dagson |
Hej ingen! Jag tror Hildings byxor var strl 152. Ha en bra helg! Anna😊 |
Byxorna vi har hemma, är alltså varken Hildings eller Alberts, så om det är någon mer som saknar byxor så vet ni var de finns! Tack till den som lämnade Arvids byxor hemma hos oss också! 👍🏻 |
Jag gav Hilding byxorna - Dagson går att läsa om ön lite svagt |
Hm, då kanske det är Hildings ändå... Han får komna förbi igen och titta.... |
Hej hittat Hildings byxor fint nedstoppade i Nils ryggsäck. Finns alltså här! 😀 Ska vi ta med dem till nästa träning? |
Hej! Tack för det! Det går jättebra att ta ned dem på torsdag. Tack för att du meddelade detta.😊 Vänligen Anna |
Elliot har sin tröja här. Den låg i bilen. Om det är tröjan som han letade efter, som du menar Jonas? :) |