Forum
TillbakaSaknad jacka efter träning |
---|
Efter dagens träning var min dotters jacka borta i omklädningsrum 7. Det är mörkblå/navy med diverse tecken spridda överallt. Baktill är det en hjärtformad reflex. Jag misstänker att den av misstag hamnat i botten i en av de grå backarna som en del tjejer har. Uppskattar en extra kik och återkoppling så snart som möjligt.
Peter Johansson 31 jan 2020 |
Svar (8 st) |
---|
Självklart ska vi kolla. Skulle min Nellie S, inte hinna hem till träningen på söndag, så får du själv gärna kolla i hennes back. Hoppas den kommer tillrätta. |
Peter! Jag såg en jacka som hängde inne på toaletten i omklädningsrummet, men det var innan vi gick ut på isen. Kan det ha varit den? Förhoppningsvis hänger den kvar där då om inte annat. Efter oss var det några killar som tog omklädningsrummet, vet dock inte vilket u-lag de tillhörde. Hoppas den kommer till rätta! |
Tack för snabba och bra svar! Alexandra sa att hon varit på toa innan träningen. Jag svänger förbi och kollar toaletterna idag. |
Hej! Jag har varit borta och hittade jackan! Tar in den till mig så kan ni få den i morgon om ni inte vill. Eller om du vill så kan jag gå bort och lämna den till Vaktmästaren så kan du hämta den under dagen. |
Hej Lenny, Det vore kanon om vaktmästaren fick den, så försöker jag hämta den under dagen. Tusen tack! |
Lämnar den där!! |
Jackan är upphämtad! Tack för allt engagemang! |
Det verkar vara fler jackor som är kvarglömda. Saknar en svart Lacoste jacka här hemma idag, någon som möjligtvis såg den med? |