Forum
SvaraVikten av att svara i tid på en kallelse till träning |
---|
Hej på er Om det går ut en kallelse till träning så se till att svara på den. Just nu så har 13 svarat på kallelsen till söndagens pass. 28 stycken sitter och väntar på att Nobel stiftelsen skall kalla till fest eller att Sam Hallam skall kalla till landslaget. Om alla sitter och väntar på att det skall hända blir vi 6 personer på söndag. Så hur svårt kan det vara att svara på en kallelse???? Thomas H. 22 aug, 09:07 |
Svar (2 st) |
---|
Jag har inte fått någon kallelse.. så det är svårt att svara ! |
Favorit i repris. Jag såg ett inlägg på Kista hockeys veteransida: Följande enkla regler gäller för kallelser: 1. Svara alltid så snart du får kallelsen (även om du inte tänker komma) 2. Svara efter bästa förmåga (gissa om du är osäker) 3. Ändra svaret i efterhand om så behövs Bra grundregler tycker jag. Är man 50/50 svara hellre Ja eller Nej så länge och skriv Kanske eller Osäker så resten av oss vet vart det lutar åtminstone. Några av oss lite extra engagerade som kan jaga folk får ofta göra det i sista stund när det är för sent. Har vi för tunn trupp? 7-8 man har aviserat att dom inte kommer köra för tillfället dom kan vi inaktivera eller plocka bort nu för att få bättre bild över läget. Sen har vi 7-8 man som bara ska träna, behöver vi fler matchspelare? Behöver vi fler målisar också då inte alla vill spela mot plankan vad det verkar? Jakob som var med hela våren kanske ska in på kallelsen nu om han är tillgänglig? Nån måste vikariera för Stefan igen ser det ut som =) Sen har jag kanske 1-3 målisar till jag kan fråga vid behov men ställer jag frågan på lördag kväll eller söndag eftermiddag så är det för sent! |