Forum
TillbakaAtt vara eller inte vara ?! |
---|
Hej på er alla inom TTPVETS. Såsom upptakten har sett ut det varit dåligt med deltagande, alla som får detta meddelande bör meddela sitt intresse för att vi/ni ska kunna fortsätta att köra vidare under säsongen, Vi alla har olika sakar att skylla på - för att inte deltaga, t.ex bakfull, familjemiddag, jobbar tidigt i morgon, derbyfotboll och så vidare… Vi har är en grupp,som tillhör TTP hockey, som vi ska vara lyckliga till. Vi har denna säsong fått sämre istider, men överklagat detta emot TTP o kommun. Men sen del av frågorna är..de som inte vill inte kommer att spela denna säsong meddela snarast. När det gäller målvakter så har vi nu 4st - grymt !,, de har halva priset p.g.a de kan bara spela 1 ggr i veckan efter de delar på uppgifterna, Stefan får kolla av de som inte kan eller vill. Somliga,vill stå hela tiden när det passar personen, men vi måste få information om vem o Det är till målvakterna om man inte kan ring någon annan när man är tilldelad tid. Hmmm. Vi har ett antal på våra kallelser som inte visat något intresse alls. T.ex Granis, Mike, Macke, Tony m. är ni alfabeter ..ska ni eller ska ni delta .. Lars N. 6 sep 2023 |
Svar (9 st) |
---|
Hej surgubben får svara först. Hmm 66 år och har pissigt knä vilka läkares vill byta knäled en hyfsad idag enkel operation, men flera av min tidigare hockey kompisar gav resultatet 50/50 lång återhämtning vissa har stora,problem fortfarande..jag lider,inte på nätter som de gjorde.. Dessutom råkade jag ut för navelbråck i våras (😩 |
Det har cancer som de flesta vet. Operation gjordes i slutet av året sen var det rulle som gällde och rehab. Det gick ju ganska snabbt med mina framsteg. Men fortfarande släpper jag puck, för att jag känner osäker på att någon ska komma bakifrån och tackla mig som inte känner till min situation. Det gör att jag trivs ganska bra i att släppa puck, för nu. |
Jag är bortrest, är med och spelar när jag är tillbaka |
Jag har tidigare sagt att jag inte kommer att spela någon hockey denna säsong Macke |
Hej $å som läget är så kommer inte jag heller spela ska göra en navel operation i oktober så jag kommer inte deltaga som spelare ett tag framöver, det laget har framöver att diskutera är som viktigaste frågan är målvakts situationen vi har nu på pappret 4 målvakter.. för att inte någon skall bli åtsidosatta så har Stefan blivit sammankallande, vi kan inte bara klicka i att jag kommer.. utan målvakterna måste hålla en dialog…vi har nu fått Rille från A-laget som är en riktigt bra kille att få in - dessutom är han riktigt bra målvakt…..vi har andra spelare från A laget som vill börja men tvekar ännu dessutom kan vi fylla på med spelare från Segeltorp vilka fått extremt dåliga istider… Upp till dialog,, Men lagets som finns på hemsidan måste flera tas bort. 18 har betalt men vila är dessa .. Nordin |
Det är väl skit samma om det kommer fler än 2 målvakter ibland? Då får vi väl helt enkelt turas om. Ser inga som helst problem med det…. Så jag tycker absolut att vi bara kan klicka i att man kommer. Inget du behöver lägga energi på Nordin. |
Jag har frågat Carnerud vad som händer med målvaktsgruppen och han hade haft mycket🙄 Hoppas att han tar tag i detta snarast så behöver andra inte lägga sig i hur och vem. |
Väldigt mycket tjat om målvakter, men det är väl lättare att jaga 4 stycken än 40 stycken. Angående betalande så är det bara att sätta ett sista datum, 30 september därefter tas man bort från listan om man inte har betalt, enkelt. Sist; funderar på att börja spela ute så jag oxå kan hänga på sargen när jag blir trött och vänta på nedsläpp i mittzonen 🥱 |
Jag begriper ingenting av den här diskussionen. Nordin, lägg fokus på att bli frisk och stark så kan vi som spelar fokusera på det. Målvakterna sköter nog sitt och som det ser ut nu har vi fyra friska målisar så det löser sig nog. Ibland är de fyra, ibland blir det en planka. Ibland är vi tre femmor, ibland en avbytare. Krya på dig Nordin och lycka till med operationen. PS. Angående kommentaren om att "skylla på" familjemiddag, derby eller annat. Det handlar inte om att "skylla på" utan att ibland "prioritera" familj eller annan aktivitet. |