Forum
TillbakaRevansch för gula laget på söndag |
---|
Efter trade på onsdagen hamnade man i gula laget, En jämn match där vi i gula torskar på att vi inte gör mål, däremot så var fiskekorten för röda laget indragna så det blev inga enkla mål , Putte stog aldrig ensam på bortre blå😁 det blir revansch på söndag, nu är det stopp för ”the red machine” Hallin 8 sep 2022 |
Svar (5 st) |
---|
Äsch! |
Om någon i förlorande lag inte tyckte om min blandning vilket jag tyckte Blev jämt så kanske de som anser annat tar över spaden för fördelning osv. Men tror nog att ingen vill. Vänligen kommentera eller låt mig när jag är med försöka dela upp lagen efter de som dyker upp. Alla vill att det ska vara kul o ser att vi hellre spelar 6-6 men när några dyker upp 5 min innan Träningar så är det svårt att få den 100%. Kommentarer önskas.. Jag tål all kritik... Om annars kom med förslag på vem som ska försöka bättre. |
Det är ingen som har gnällt på lagen eller🤔jag och Hallin är balans spelare, so what🤷. Men vi tycker det är roligare att vinna…det är korrekt😉 |
Tack du har alltid kallat mig för farbror, det gör du med respekt. Bra uttalande de yngre måste förstå att jag vill alla väl. De gula om vi ska säga så säger att Röda har alla hockeyspelare med rutin osv. Det är fel, det som skiljer som jag ser det är Röda har ett vi ett -inget grälll bara kul gliringar i båset såsom Korvens indianerna eller mim sega skridsko åkningar.. Men alla gör sitt bästa. Jäkligt svårt att balansera lagen - men heder till de som blir tillsagda att byte lag (lag). Vi är alla som deltar är trots allt ett tränings lag. Med ålder f.r.o.m typ 30+ till 65+ Inställning insikt om sig själv är nog det viktigaste.. Take Care… N |
Det är inte så konstigt att röda har mer rutin, vi har ju en aningens högre snittålder🤣men det finns rätt mycket rutin i gula också. Det här är vad jag tycker personligen och absolut inget påhopp på dom gula. Men pucken förflyttar sig fortare än vad en spelare kan åka. Ni som fattar, ni fattar. Ni andra kanske ska börja klura lite så lovar jag att det kommer bli jämnt varje gång. Och allt gnäll på isen, lägg ner. Det är ge och ta som gäller. Åker man och hakar eller vad det nu än är så ska man inte gnälla om man får tillbaka då och då. Det är ju inte några rena överfall vi pratar om(förutom när det är på mig🤣) Så med all respekt Farbror👴🏼Du kan gott fortsätta att fördela spelare vid behov. Du ser och vet hockey som inte många andra gör, men det är vad jag tycker😎 |